• Ik ben verliefd op de broer van een van mijn beste vriendinnen!
    Hij is harstikke knap en zo maar dat kan toch eigenlijk niet?

    Ik durf het niet tegen mijn vriendin te zeggen want ik ben bang dat ze boos wordt. Help! Wat moet ik nu doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    hoezo zou dat niet kunnen...
    ik denk dat je vriendin dat best lief,leuk of schattig zal vinden


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Paintbrush schreef:
    Dat lijkt me zeer scheizen. Pfoesj, en het is gewoon not done. Godzijdank heb ik geen broer.

    Nou, jullie hebben nog geen verkering ofzo. Kan je niet gewoon eerlijk tegen je vriendin zeggen dat je hem leuk vind? Misschien vind ze het niet zo erg. En als ze heel slecht regeert zou ik het gewoon nog een tijdje afwachten. Misschien zakt de verliefdheid dan af.


    it's so empty living behind these castle walls

    Exercitus schreef:
    Ik zou het gewoon zeggen,wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat ze je laat zitten,sorry maar dan is het geen vriendin.
    Een deel van vriendschap is over dingen te kunnen praten en niet bang te hoeve zijn voor een reactie van die gene.


    make cake, not war

    Muslera schreef:
    Ik heb nooit gesnapt waarom dat uberhaubt een probleem moet zijn.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Gelukkig heeft geen van mijn beste vriendinnen een oudere broer haha :Y) Maar ik snap dat je er mee zit. Ik zou er met haar over praten.. Misschien vind ze het wel helemaal niet erg (;


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik snap niet waarom dat überhaupt al gezien word als een probleem?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb alleen een jonger broertje van 14. En hij is nog niet zo met meisjes bezig. Meer met de xbox. Dus ik hoef niet zo bang te zijn dat mijn vriendinnen op mijn broertje vallen. -gelukkig-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    EA schreef:
    Als ik verliefd ben op de broer van mijn beste vriendin. Zou ze het alleen maar leuk vinden. Het verschilt per persoon. Ligt eraan wat voor karakter je vriendin heeft. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OMG sarita waarom heb je me dit nooit verteld?! *kijkt streng* gaat het over die broer van Denise?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Je eerste stap zal zowiso zijn; Je vriendin het vertellen. Hoe ze reageerd zie je dan wel.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je bang bent hoe ze gaat reageren, probeer het dan eens subtiel aan te kaarten. Als je haar broer weer eens ziet, probeer je een grapje te maken: 'Goh, eigenlijk is jouw broer best wel knap.' Reageert ze dan heftig? Dan denk ik dat ze het niet gaat accepteren. Maar ik vind niet dat je je verliefdheid moet onderdrukken door haar reactie.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 19:33 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, de broer van mijn beste vriendin is opeens een lekker ding. Ja, ja lekker. Iemand moet het doen.

    Ik zou het gewoon zeggen, als ze echt je beste vriendin is gaat ze er niet boos om worden hoor. (':


    We'll never be as young as we are tonight

    EA schreef:
    Als ik verliefd ben op de broer van mijn beste vriendin. Zou ze het alleen maar leuk vinden. Het verschilt per persoon. Ligt eraan wat voor karakter je vriendin heeft. (:

    Precies!
    Mijn beste vriendin heeft een crush op m'n broer, en dat vind ik geweldig.:9~


    effort never betrays you