• Ik ben verliefd. Op mijn ex weliswaar, maar ik ben weer echt verliefd. (Verkering is anderhalf jaar geleden.)
    Gister kwam ik erachter dat een vriendin van mij hem ook leuk vind. Ik zeg er niets van natuurlijk, maar ik reageer gewoon enthousiast.
    Sinds gister weet hij dus dat zij hem leuk vind. En gister, toen ze met elkaar stonden te praten op het schoolplein zei hij: Ciao + knipoog + iets met zijn mond, kon ze niet goed zien want ze draaide zich om. Én die vriendin die vertelde dat hij moest blozen toen ze het hem vertelde.

    En ik vind het niet leuk!

    Ik heb het er helemaal koud van en ik heb een kut gevoel van binnen! Ik kan echt wel janken, want ik, ja. Ik weet het niet. Ik kan er gewoon niet tegen.
    Heeft iemand tips? ;(


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vraag gewoon aan hem hoe het zit met je vriendin? Als hij jou vertrouwt zal hij het wel vertellen hoor.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 16:33 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geen tips, wel medelijden metje ;(


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ten eerste, eerlijk zijn tegenover je vriendin. You'll figure it out. Ik denk niet dat je meteen tegen je ex moet zeggen dat je weer gevoelens hebt. Nou goed, praat er eerst over met die vriendin, en de rest opent zich dan ook weer. Heel veel succes, ik ken de situatie! <3


    You move me ......... Kurt

    Ik denk dat je zowel eerlijk moet zijn tegen je vriendin als tegen je ex.
    Zo weet je vriendin dat ze afstand moet nemen en weet je ex wat je voor hem voelt..


    -

    Troost de gedachte je dat bijna alle verkeringen op school uitgaan? Ik geef ze maximaal een paar maanden. Als jij in de tussentijd nou gewoon veel contact met hem zoekt en bevriend met hem raakt kan je er voor hem zijn wanneer het uitgaat met zijn vriendin.
    Leg haar achteraf gewoon uit dat je nog steeds verliefd op hem was, maar dat je haar en hem eerst een kans had gegeven. Echte vriendinnen begrijpen dat toch wel?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 17:48 ]


    it's so empty living behind these castle walls