• Ja, ik heb een beschermende en bezorgende broer. Soms is dat wel lief en leuk, maar op andere momenten best wel vervelend.

    Ik was eens met mijn beste vriendin en een vriend van ons naar een fuif. Ik vond hem leuk en mooi en ik stond dus vaak bij hem. Zag ik plots mijn broer daar op die fuif, zo'n twee meter van ons, staan! Hij was de hele tijd geniepig aan het kijken en hij fluisterde iets tegen één van zijn vrienden terwijl hij naar mij keek, waarna zijn vriend lachtte. Ik was dus al een beetje pissed, want ik dacht dat ze iets gemeens zeiden.

    Die nacht toen ik en mijn vriendin nog wat aan het praten waren in ons bed (ze bleef slapen), hoorden we mijn broer thuiskomen. Ik dus; "Nori! Kom is hier!" Hij kwam en ik vroeg hem; "Wat was dat allemaal? Waarom keek gij zo vies en wa viel er te lachen?" Waarop mijn broer zei; "Dat zeg ik morgen wel." En ik; "Nee! Nu! Esther mag alles weten, dus voor haar moet ge u nie voor inhouden!" Hij; "Ik zei gewoon dat als die jongen u aanraakte, ik hem zou slagen." En ik; "Oh..."
    Serieus, wat moet je daar dan op zeggen? Dankje? Haha, nee. Ik weet dus niet of ik het lief of vervelend moet vinden.

    Achja. Wie van jullie heeft er ook zo'n grote broer?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb geen oudere broers of zussen ;) Maar toch lijkt het me wel fijn om een ouder broer te hebben. Die bescherming kan ik soms wel eens gebruiken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oh. da's best sgattig (:
    maar,,ik zou er gek van worden...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn broer is niet echt beschermend, we hebben vaak ruzie maar dat hebben vele broers en zussen ook wel denk ik

    Ik niet, ik heb een grote zus, een klein zusje, een stiefmoeder en een stuk of... 6 vrienden van hun die me in de gaten houden. (: En geloof me, als iemand mij aanraakt, of naar mij of mijn zusje kíjkt, krijgen ze al een klap voor hun kaak. Jippie!
    Maar ja, je broer bedoelt het allemaal vast heel goed. (:


    You move me ......... Kurt

    ofcieel heb ik geen broer, Maar ik heb er zogenaamd 2(we zeggen altijd dat we familie zijn)
    Eentje is 24 de ander 30.
    De een heeft een keer een jongen met een pasoa fled bedrijgd omdat hij mijn zus hoer noemde. Is dat beschremend genoegt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een beschermende grote broer, maar hij laat dat niet altijd zien.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha ik heb een klein broertje, dus ik moet hém eerder beschermen :")

    Mijn zus is ook beschermend over me, en ik over haar ook al is ze ouder. Al laat ik het meer merken dat ik dat ben dan zij dat laat merken aan mij dat ze dat is.

    Ik heb er eentje, en dat is een snotjong. (krul)


    Smile and live.