• Ja, ik heb een beschermende en bezorgende broer. Soms is dat wel lief en leuk, maar op andere momenten best wel vervelend.

    Ik was eens met mijn beste vriendin en een vriend van ons naar een fuif. Ik vond hem leuk en mooi en ik stond dus vaak bij hem. Zag ik plots mijn broer daar op die fuif, zo'n twee meter van ons, staan! Hij was de hele tijd geniepig aan het kijken en hij fluisterde iets tegen één van zijn vrienden terwijl hij naar mij keek, waarna zijn vriend lachtte. Ik was dus al een beetje pissed, want ik dacht dat ze iets gemeens zeiden.

    Die nacht toen ik en mijn vriendin nog wat aan het praten waren in ons bed (ze bleef slapen), hoorden we mijn broer thuiskomen. Ik dus; "Nori! Kom is hier!" Hij kwam en ik vroeg hem; "Wat was dat allemaal? Waarom keek gij zo vies en wa viel er te lachen?" Waarop mijn broer zei; "Dat zeg ik morgen wel." En ik; "Nee! Nu! Esther mag alles weten, dus voor haar moet ge u nie voor inhouden!" Hij; "Ik zei gewoon dat als die jongen u aanraakte, ik hem zou slagen." En ik; "Oh..."
    Serieus, wat moet je daar dan op zeggen? Dankje? Haha, nee. Ik weet dus niet of ik het lief of vervelend moet vinden.

    Achja. Wie van jullie heeft er ook zo'n grote broer?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik niet en maar goed ook.


    All was well.

    Ik, maar hij neemt voor mij zeg maar de 'vaderlijke taak' op zich omdat mijn vader overleden is. Men, ondanks we elkaar wel echt kunnen afslaan is het wel mijn maatje.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn broers zijn ook beschermend, maar dat laten ze niet merken haha.


    -

    Ben ik blij dat ik enigst kind ben.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zo erg zijn die van mij gelukkig niet. Met de oudste maak ik alleen maar ruzie en die geeft werkelijk geen fuck om wat ik allemaal doe, maar mijn andere broer is best wel lief, al is hij ook wel irritant. Maar wanneer iemand anders gemeen tegen mij doet, komen ze wel voor me op.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    4?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er geen, maar ik zou er wel 1 willen.(krul)


    .

    Ik niet, soms wou ik dat wel, een grote broer.

    Cornflakes schreef:
    Ben ik blij dat ik enigst kind ben.(krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen beschermende broer, wel een beschermende zus :'DD


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik niet. Maar ik zou het wel leuk vinden =D. En, spreek jij je broer als 'u' aan? Als ik het vragen mag:Y)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 15:46 ]

    Haha , mijn broer zegt dat altijd maar ik durf te wedden dat hij het nooit echt zou doen. Behalve als hij iets heel erg gedaan zou hebben.
    Maar bij een vriendin van me is het echt erg, haar broer laat haar niet met een kort rokje naar een fuif gaan & soms gaat hij zelfs doen alsof hij haar liefje is. Ik vind het best schattig want haar broer is helemaal 'kwijl' maar ik zou gek worden moest de mijne dat doen


    We're hiding behind skin that's too tough

    EA schreef:
    Ik niet. Maar ik zou het wel leuk vinden =D. En, spreek jij je broer als 'u' aan? Als ik het vragen mag:Y)


    Ja, ik spreek iedereen zo aan. In onze buurt zegt iedereen dat ipv 'jij/je'. Bij ons komt 'jij/je' veel formeler aan dan 'u'. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb geen broer, maar wel een oudere zus. Ik heb een hele goede band met haar, en we vertellen elkaar echt alles. Ik weet zeker als er iets was, bijvoorbeeld gepest werd, dan zou ze zeker voor me opkomen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ohmygaskarth schreef:
    Haha , mijn broer zegt dat altijd maar ik durf te wedden dat hij het nooit echt zou doen. Behalve als hij iets heel erg gedaan zou hebben.
    Maar bij een vriendin van me is het echt erg, haar broer laat haar niet met een kort rokje naar een fuif gaan & soms gaat hij zelfs doen alsof hij haar liefje is. Ik vind het best schattig want haar broer is helemaal 'kwijl' maar ik zou gek worden moest de mijne dat doen


    Zo erg is hij gelukkig niet. Hij zegt niets over mijn kleding ofzo (maar ik loop er ook wel beschaafd bij :Y) ). Eerder als ik wegga; "Voorzichtig fietsen hé! En op tijd terug zijn hé!". En dan qua jongens. (':

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 15:50 ]


    If we had not a soul, music would have created it.