• Jullie eerste schooldag?

    ~Niet schelden aub :Y)~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    StupidLamb schreef:
    Heb ik nog niet gehad, nog 6 dagen vrij _O_

    Matigjes. Laat ik het netjes brengen. x)


    It's time to be happy again.

    Highmore schreef:
    Ik hoef pas 7 september weer naar school. (':


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn eerste schooldag ging wel, maar ik ben echt doodop. Maandag ben ik begonnen, twee dagen les gehad en ik ben echt moe.. Ik moet er namelijk om half 6 uit, behalve op vrijdag en dinsdag. Achja, nog twee dagen en dan weer weekend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Verschrikkelijk vermoeiend.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn klas is leuk, mijn rooster is chill, mijn leraren zijn aardig, maar 't blijft een hel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    7 september is my day!


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    heel erg saai, heb namelijk compleet nieuwe klas gekregen :(
    maar we hebben wel heel erg veel vrij, nu al XD

    Lekker alles nieuw (huil)
    Morge hebbe we lo .. en daar heb ik geen zin in ... gewoon me hakken aandoen dus :Y)

    En stiekem hoop ik , wanneer ik morgen voor het eerst naar me kluisje ga , dat er een lekker ding mijn gebuur is :Y)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 21:38 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ging goed xd
    Iedereen in mijn klas is altijd vet melig & het werk is makkelijk.
    En zeg maar niet dat dat later wel gaat veranderen, want je weet niet op wat voor een school ik zit xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb nog vakantieeeeeeeeeeeeeeee. :D


    Smile and live.

    Maandag ben ik begonnen en het was saai.
    6 uur mijn nest uit om vervolgens 10 over 7 bus te pakken en half 8 trein te nemen richting Leeuwarden. Daar heb je om half 9 je eerst college en dat mens heeft serieus een half uur lang over haar infectie verteld die ze had opgelopen tijdens haar reis in Indonesië, wat boeit mij dat nou daarvoor zit ik er niet.. Ik zit er om dingen te leren over verpleegkunde..
    Dan heb je weer een college van 1,5 uur die ging wel en daarna weer een college van 1,5 uur en dat was weer eens saai(lang leve de spits!) en om 16.00 heb je weer een college van 1,5 uur.

    Kortom mijn dag was saai saai saai, slaapverwekkend en ben blij dat ik mijn opdrachten veranderd heb waardoor ik maandags half 3 klaar ben ipv half 6 ;D

    Maar ik heb nu weer weekend, aangezien ik 15 september pas begin met stagelopen ;D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 22:01 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vandaag de boeken gehaald en maandag ontmoeten we onze nieuwe mentor die we vorig jaar voor geschiedenis hadden echt geweldig... en dinsdag moeten we echt naar school:(

    Ik moet nog. Ik heb hem maandag :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik moet maandaag..


    Chace Crawford, i l i k e y o u.