• Jullie eerste schooldag?

    ~Niet schelden aub :Y)~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Best leuk. De klas ken ik nog niet echt, maar ik zit bij twee heel goede vriendinnen en we lagen al meteen de hele dag strijk (: & onze titularis valt ook goed mee.


    Beeeeeeeesje :-)

    Viel wel mee. (krul)
    Ik heb mijn beste vriend terug gezien, die ik al twee maanden niet zag. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maandag hoef ik pas:Y)

    Klas: cool
    Leerkrachten: valt goed mee
    Klastitularis: chill
    Lessenrooster: onbegrijpelijk slecht.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mmh.. viel wel mee. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Whahahaha XD
    Ik hoef maandag pas..
    Don't hate me


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    RESCUExME schreef:
    Best leuk. De klas ken ik nog niet echt, maar ik zit bij twee heel goede vriendinnen en we lagen al meteen de hele dag strijk (: & onze titularis valt ook goed mee.

    Ja, inderdaad. En onze titularis valt goed mee? Hoe zacht uitgedrukt!
    Maar het was dus leuk, want stiekem zag ik al meer als een maand uit naar school! :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. En onze titularis valt goed mee? Hoe zacht uitgedrukt!
    Maar het was dus leuk, want stiekem zag ik al meer als een maand uit naar school! :')

    Dikke streber! (nerd) Nee, love you ze x] Enne, dat strijkgaan; same problem in de A-klas. Er zijn 2 kerels; die zijn echt planten. En dan heb je de Vennekens he ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het was wel oké. De eerste 2uurtjes. Gaven ze ons het nieuwe lessenrooster ;S. Verteld wie de nieuwe leerkrachten zijn en wie weg is enzo. En omg, ik ben woest. M'n leerkracht Bio. Ik wil terug de oude! Hij heeft een hekel aan mij die nieuwe, hij beschuldigde me een tijd geleden van iets. Terwijl ik het niet was. Nu weet hij het wel dat ik het niet deed en ik wacht nog steeds op z'n excuses xd, Tijdens die 2uur heb ik de slappe lach gekregen^^. gelukkig starten de regels vanaf morgen want anders had ik al een strafstudie aan m'n broek :S


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik vond het eerlijk gezegd best leuk. x'D

    Ik had dat maandag, en het was best leuk ^^ best leuke klas, leuke opleiding ^^
    viel me hartstikke mee.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 17:32 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Viel wel mee, ik had eigenlijk tot 6 uur les, maar dat werd uiteindelijk 12 uur :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Heb ik nog steeds niet gehad,ik heb nog een week vakantie mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De eerste schooldag was voor mij al vorige week, en die was trés saai omdat we gezamenlijk boeken gaan kaften, nadat we die hebben opgehaald bij een stel chagrijnige mensen.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ik moest wennen aan het opstaan om 6 freakin' uur 's ochtends :'D
    Eerste schoolweek suckt. Dit is mijn eerste week en ik heb nu al morgen gewoon een of andere poldersport waar je vet vies word en over sloten moet springen. Ja ammehoela. Gelukkig zitten een paar van mijn bf's ook daar -toeval-, want ze hadden ook poldersport. zitten niet op dezelfde school als ik Dus dan is het iets draaglijker.


    you're my favourite part of the day ~