• Aangezien bijna iedereen na vandaag zijn/haar eerste schooldag al heeft meegemaakt, vraag ik nu naar jullie lessenroosters. _O_
    Die van mij valt goed mee, we hebben geen vroege middag meer en tijdens de godsdienstlessen zitten de meisjes alleen en dan hebben de jongens LO. Voor de rest hebben we ook enkele nieuwe vakken, natuurwetenschappen, seminarie pedagogiek en esthetica. En die zijn allemaal stuk voor stuk leuk en we hebben geen duits meer! -doet vreugdedansje-


    All was well.

    Die van mij gaat wel.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    donderdag to half 5 D:
    maar verder wel oké


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Het is elke week anders, dus ik kan niet echt zeggen hoe het is. Ik heb wel soms les tot 6 uur en (bijna) elke week een dag vrij :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    De mijne voor volgende week :]

    De roosters veranderen elke week.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maandag: 08.15 - 14.35
    Dinsdag: 10.50 - 14.35
    Woensdag: 09.00 - 16.05
    Donderdag: 09.45 - 15.40
    Vrijdag: 09.00 - 13.05

    :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maandag, Dinsdag en Vrijdag het eerste beginnen en zevende uit.
    Woensdag ben ik het achtste uit terwijl ik het eerste begin en donderdag is van het eerste tot het zesde. Ik vind het een kutrooster. Maar volgende week heb ik gelukkig een aangepast rooster dus dan zijn het betere dagen (:


    it's so empty living behind these castle walls