• Aangezien bijna iedereen na vandaag zijn/haar eerste schooldag al heeft meegemaakt, vraag ik nu naar jullie lessenroosters. _O_
    Die van mij valt goed mee, we hebben geen vroege middag meer en tijdens de godsdienstlessen zitten de meisjes alleen en dan hebben de jongens LO. Voor de rest hebben we ook enkele nieuwe vakken, natuurwetenschappen, seminarie pedagogiek en esthetica. En die zijn allemaal stuk voor stuk leuk en we hebben geen duits meer! -doet vreugdedansje-


    All was well.

    Armani schreef:
    Ik heb alleen maar een voorlopige voor morgen en vrijdag. En morgen begint al slecht; 4 taalvakken na elkaar, op 1 dag. -dies-

    Ik heb ook nog maar een voorlopige voor morgen en vrijdag (wij zitten op dezelfde school, zelfde jaar, zelfde richting (nerd)) maar de mijne valt nog wel mee. Morgen al meteen LO --' Maar bon, voor de rest zit het nog goed gemengd, geen enkel taalvak buiten Nederlands morgen! *maakt vreugdedansje* Zelfs voor vrijdag staat er nog geen taalvak op het menu!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    onze lessenrooster verandert nog. Gelukkig,k heb 3 uur wisk. op donderdag en een vriendin heeft 5 uur latijn op maandag?
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik heb ook nog maar een voorlopige voor morgen en vrijdag (wij zitten op dezelfde school, zelfde jaar, zelfde richting (nerd)) maar de mijne valt nog wel mee. Morgen al meteen LO --' Maar bon, voor de rest zit het nog goed gemengd, geen enkel taalvak buiten Nederlands morgen! *maakt vreugdedansje* Zelfs voor vrijdag staat er nog geen taalvak op het menu!

    Ik heb morgen wel al jouw allerliefste titularisje ^^ En géén LO, dus géén LO samen -cries- En natuurwet. en een UUR MINDER:9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nou ik vind dat jullie niet mogen klagen, want ik wil anders wel eens tonen welk lesrooster ik krijg dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Armani schreef:
    (...)
    Ik heb morgen wel al jouw allerliefste titularisje ^^ En géén LO, dus géén LO samen -cries- En natuurwet. en een UUR MINDER:9~

    Jep, da's waar! Weet gij trouwens waarom of zo? Da wij een uur minder hebben? En da's waar, dan heb'k geen Nederlands morgen! En inderdaad, geen LO samen =(
    En ik heb mijn titularisje na jullie, het 2de uur (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb een heel goed lessenrooster tegenover vorig jaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een goed lessenrooster,vind ik nu. Misschien volgende week niet meer.

    Ik heb mijn rooster nog niet :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    maandag; 8.15 - 15.50
    dindag; 8.15 - 13.40 / 9.00 - 13.40 [/standaard, bespreekdag leraren]
    woensdag; 8.15 - 15.00
    donderdag; 9.00 - 15.50
    vrijdag; 8.15 - 15.50

    kutrooster dus >< en op vrijdag heb ik van 10.45 - 13.20 tussenuren >< 2 tussenuren + 2 pauzes. grr.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 15:45 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik vind de maandag wat minder;
    Dan heb ik 3 uur wiskunde. Er zit wel steeds een andere les tussen maar toch. Gelukkig mogen we dan een uurtje vroeger naar huis. Vrijdag vind ik de voormiddag geweldig. 2uur Zedenleer en dan Plastische opvoeding(Tekenen,Schilderen enzo^^). Voor de rest heb ik het soms moeilijk dat ik 2uur dezelfde les heb Bv. Voormiddag Nederlands 2uur , en dan 2laatste uurtjes Economie. Zwaar ;S. M'n Leerkracht biologie zie ik niet zitten. Hij heeft namelijk een hekel aan me & ik aan hem ;P



    Verder veel succes iedreen (;


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik ben nog al lui dus ik ben niet dol op mn rooster.
    Te veel Frans.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    3 dagen ergens na 15:30 en 2 dagen ergens na 14:30 -.-'
    (Jaa... ik ben nog geen kei in die schooltijden. Van school veranderd)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb van ma t/m do wel lange les dagen. 3 dagen tot 5 uur.. maar ik ben wel vrijdags vrij.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Had erger gekund. Twee dagen tot 16:05, maar een van die dagen valt het laatste uur bijna altijd uit. Mentorles is voor de examenklas niet belangrijk en wij hoeven maar 30% van die lessen te volgen. Dat scheelt wel (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geweldig korte dagen heb ik. /sarcasm. (:

    Maandag: 10.9.25 - 16.15
    Dinsdag: 8.25 - 15.15
    Woensdag: 9.25 - 16.15
    Donderdag: 9.25 - 16.15
    Vrijdag: 9.25 - 15.15