• Wat mij opvalt is dat die 1ste klassers steeds kleiner worden!


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik zag er vandaag eentje lopen die haar tas op haar handen moest tillen, omdat de bovenkant niet dicht wou, omdat er teveel boeken inzaten. Bovendien was de tas groter dan haar hele bovenlichaam. Vervolgens rende ze met een moeilijk gezicht de aula door.

    Toen kon ik het niet laten om toch even te lachen (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat zegt iedereen elk jaar zodra ze zelf geen brugger meer zijn.


    -

    RESCUExME schreef:
    Totally true. Het wordt bijna eng!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Echt he :\
    Denk je dat ze niet kleiner kunnen, bewijst de volgende generatie het tegendeel!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Dat zegt iedereen elk jaar zodra ze zelf geen brugger meer zijn.

    Nee hoor, want ik ben nog steeds zo klein als ik in de brugklas was en ik kan het duidelijk zien 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Neh de tassen worden groter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Neh de tassen worden groter.


    haha. Ze zijn inderdaad eng klein.


    It's time to be happy again.

    Bro schreef:
    Dat is niet zo, wij worden ook groter hè (krul)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat vond ik zoveel jaar geleden ook al. Maar bij sommige is het echt extreem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Helemaal waar hahaha! x)

    xxxx.


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik ben trouwens niet gegroeid sinds de 1e, ben nogsteeds 1.60! Dus ze worden toch echt kleiner hoor!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Inderdaad, viel me al een paar jaar geleden op haha 8D Een van die brugklassers liep eens tegen een vriend van me op, Max. Niet echt gespierd, niet echt superlang ofzo. En die gast zo van: ‘Wat, had je wat?’ En Max: ‘Ja wat moet je dan hè?’ En hij maakt zo'n dreigend gebaar naar 'm toe. HAHAHAHA Die kleine; ‘Ieh! Sorry sorry sorryyyy!’ En hij liep heel snel weg. :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Inamorta schreef:
    Inderdaad, viel me al een paar jaar geleden op haha 8D Een van die brugklassers liep eens tegen een vriend van me op, Max. Niet echt gespierd, niet echt superlang ofzo. En die gast zo van: ‘Wat, had je wat?’ En Max: ‘Ja wat moet je dan hè?’ En hij maakt zo'n dreigend gebaar naar 'm toe. HAHAHAHA Die kleine; ‘Ieh! Sorry sorry sorryyyy!’ En hij liep heel snel weg. :'D

    Haha dat kind heeft nu een trauma for life (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LadyLipgloss schreef:
    Ik ben trouwens niet gegroeid sinds de 1e, ben nogsteeds 1.60! Dus ze worden toch echt kleiner hoor!

    Dat heb ik dus ook, al ben ik nóg kleiner dan jij.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.