• De stelling van vandaag luidt:
    Je valt op de persoon, niet op de nationaliteit van de persoon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Agree


    Live life limitless.

    Ja (:

    Ja, anders ben je hem/haar niet waard.
    Mee eens! Waarom zou je op de nationaliteit vallen? De persoon zelf is het blangrijkst, om hoe hij of zij is en hoe hij/zij eruit zien.

    Mee eens


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Eens, maar sommige mensen worden rasistisch opgevoed tegenover buitenlanders, en die zullen dan eerder niet op een imigrant vallen.
    Maar dat kan je ook zeggen over uiterlijk en innerlijk. Het innerlijke blijft altijd het belangrijkste, maar het is het uiterlijk dat meestal de eerste stap zet.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 12:11 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Breezy schreef:
    (...)

    Maar als hij ook van jou houd en je zegt dat je niet met een hoofddoek wilt rondlopen, dan zal hij dat best wel begrijpen.

    OT: Natuurlijk, dat snapt iedereen toch?

    Dan moet je echt op de goede vallen, want de meeste zijn denk ik niet zo. Ik zeg niet iedereen, maar de meeste wel. Ik kan het weten, een tante van me was met een Turk, en ze moest ook een hoofddoek dragen nzo, maar dat wou ze niet. Nu zijn ze uit elkaar, en er is niet anders al miserie van gekomen. Dan spreek ik zelfs over doodsbedreigingen enzo.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    Ja, maar ik heb hier toch mijn twijfel over. Ik bedoel, je kan bijvoorbeeld op een Marokaan of Turk fso vallen (en voor je verder leest: ik heb echt níéts tegen Marokanen en Turken, ik heb zelf een gewone vriend die ook Marokaan is), en die kan heel lief zijn enzo. Maar dat zijn ze in het begin allemaal. Ik bedoel, je wilt later toch niet met een hoofddoek rondlopen omdat zij je dat bevelen? Nuja, je hebt er ook goede tussen. Dit is alleen mijn mening. ö


    your eyes are like stars in the night.

    Eens? :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Eens.
    Maar ik denk niet dat het helemaal niets uitmaakt.


    hoi, jij bent leuk.

    Eens, maar ik weet wel dat ik nooit op een zwart mens zal vallen (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    eens.
    ik wil het liefste ook een vriend van een anderen nationalie tijd
    ik weet niet waarom, en ze zijn niet allemaal slecht, al zeggen mijn ouders vaak van wel:X ze kunnen erg lief zijn.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Eens,wat maakt een nationaliteit nou weer uit,het gaat om der persoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jaa tuurlijk ^^


    true beauty is on the inside ^^

    Eens, alhoewel ik wel een voorkeur voor Duitsers heb ;3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hingucker schreef:
    Eens, maar sommige mensen worden rasistisch opgevoed tegenover buitenlanders, en die zullen dan eerder niet op een imigrant vallen.
    Maar dat kan je ook zeggen over uiterlijk en innerlijk. Het innerlijke blijft altijd het belangrijkste, maar het is het uiterlijk dat meestal de eerste stap zet.


    I agree! Tuurlijk, het kan misschien zijn dat je een voorkeur hebt voor het uiterlijk van iemand van een andere nationaliteit (Italianen bijv.) Maar de persoon is altijd het belangrijkste!


    It's time to be happy again.

    If its real love you dont care~
    x


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga