• Neeeeeee, mijn vakantie is nu toch echt over. Ik moet zometeen om 11 uur mijn boeken halen -fuck ik moet nog opschieten ook- en ze vanmiddag dan kaften D: Ik heb echt no way zin om ze te kaften, en ik kan het na 4 jaar ook nog steeds niet. Die dingen kunnen bij mij nooit dicht, en als ik er dan eentje goed heb gekaft, valt het kaftpapier er na 3 weken er weer af. Serieus, ik denk er echt over na ze dit jaar gewoon niet te kaften, maar dan gaan die leraren zo zeiken ;__; Dus dan maar weer mijn mama lief aankijken :3

    Kunnen jullie goed kaften?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desolate schreef:
    Mama en ik doen het altijd samen, zij vouwt het kaftpapier en zo, ik schrijf de etiketten en plak de plakbandjes op.(cat)

    Yup, hier ook haha. En ik heb het al gekaft, sterker nog; ik heb al een week school achter de rug. Maar dat weet jij inmiddels ook wel :'D.

    hahh vorig jaar heeft mijn moeder het gedaan omdat ik mijn sleutelbeen had gebroken, nu moet ik het waarschijnlijk zelf doen, wat niet gaat lukken denk ik :S maar ik ga zo zeuren dat ze me helpt :Y)

    Nee, mijn moeder doet het altijd voor mij.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Paintbrush schreef:
    Ik vergeet elk jaar hoe het moet, maar opzich kan ik het redelijk. Vanbinnen ziet het er niet uit, maar vanbuiten wel.


    Takatukaland.tumblr.com

    Ik ga nu naar de 4e en ik kan nog steeds niet kaften. Maar mijn vader doet het altijd voor me, dus dat hoeft ook niet -lui- (:

    jah,,ma over mijn boeke van Frans hangt een vloek. Da' snog nooit deftig van den eerste keer gelukt...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn mama doet het voor me, ik word echt chagrijnig van. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Haha ;D
    Oh, gemeen. Sorry :3
    Ik vind boeken kaften best makkelijk, alleen het blijft een vervelend werkje. Gelukkig hoef ik dus ook pas volgende week mijn boeken op te halen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sincerity schreef:
    Nee, mijn moeder doet het altijd voor mij.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik doe het al meer dan 5 jaar alleen. Op de basisschool wou ik dat al leren. Dus ons mama leerde mij dat. Maar dit jaar gaat de laatste keer zijn dat ik boeken moet kaften. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kaft maar de helft van m'n boeken :'D
    Maar nu hoeft het niet meer, want ik zit niet meer op de middelbare school :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik kan niet kaften :'D als ik het gekafte boek dicht probeer te doen gaat hij niet meer dicht XD
    Daarom vraag ik aan mijn mama of ze het wil doen :3

    Nooit geprobeerd, dus ga ik er vanuit dat ik het niet kan. :')
    Mijn mama heeft dat altijd voor me gedaan en anders deed mijn zus dat.

    Ik heb ze al gekaft :D Ik heb het m'n zusje ook maar gelijk uitgelegd =3


    Life is hard and then we die

    Waaauw jonge, ik heb ze gekaft (krul)
    Ik heb er 2 zelf gedaan, en mijn moeder deed de rest :3 Ik deed wel plakbandjes en etiketten. We waren binnen 45 minuten klaar met al mijn boeken. Ik ben nog nooit zo snel geweest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.