• Omg, ik moest net onwijs blozen terwijl niemand erbij was.
    En weetje waarom!?
    Nou!
    Ik was net met een vriend (en ex) aan het praten, en het bleek dat hij ook naar Beatstad is geweest. Dus wij zo praten:

    Shireen zegt:
    Haha, jaaaa!
    Neejoh, zo'n poncho is vet! xd
    sebastiaan zegt:
    aaah hahahah^^
    Shireen zegt:
    Ik vond Anouk wel minder dan andere keren trouwens
    Ze deed niet veel met het publiek en in the dark was minder dan in de HMH
    Maar toch, ze is altijd vet
    sebastiaan zegt:
    zou ik allemaal niet weten lief^^ maar ik vond waylon verassend genoeg ook wel goed
    Shireen zegt:
    Hahaha nee oké.


    En toen ik dat lief las, voelde ik kriebels en begon ik te blozen!
    Ik heb echt het gevoel dat ik weer iets voor hem begin te voelen, en dat is niet goed! :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dat is kei leuk jung :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oooooowh :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Is toch leuk jonge :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als je iets voor hem voelt, is het kennelijk wél goed. Maargoed, als jullie om heftige redenen uit elkaar zijn gegaan, zou ik jezelf nog maar een keertje afvragen of het wel zo leuk is. x)


    It's time to be happy again.

    millenium schreef:
    dat is kei leuk jung :9~

    Nightingale schreef:
    als je iets voor hem voelt, is het kennelijk wél goed. Maargoed, als jullie om heftige redenen uit elkaar zijn gegaan, zou ik jezelf nog maar een keertje afvragen of het wel zo leuk is. x)

    Nah, dat valt mee. Maar ik maakte het uit omdat ik hem niet meer leuk vond, maar een maand daarna zag ik hem weer op school en was meteen weer verliefd. Hij kreeg vriendin, ik was blij voor hem, ging uit, ik was niet meer verliefd en nu na half jaar nadat het uit is tussen hem en dat meisje voel ik weer wat voor 'm.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Nah, dat valt mee. Maar ik maakte het uit omdat ik hem niet meer leuk vond, maar een maand daarna zag ik hem weer op school en was meteen weer verliefd. Hij kreeg vriendin, ik was blij voor hem, ging uit, ik was niet meer verliefd en nu na half jaar nadat het uit is tussen hem en dat meisje voel ik weer wat voor 'm.(krul)


    dan heb ik één wijze raad:
    GA ERVOOR! serieus, nu heb je volgens mij echt niks meer te verliezen! x)


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    dan heb ik één wijze raad:
    GA ERVOOR! serieus, nu heb je volgens mij echt niks meer te verliezen! x)

    Ja maar ja maaaaar!
    Misschien was het gewoon iets wat ie zei omdat we al twee/drie jaar goede vrienden zijn en niets meer? En dan loop ik een blauwtje ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Ja maar ja maaaaar!
    Misschien was het gewoon iets wat ie zei omdat we al twee/drie jaar goede vrienden zijn en niets meer? En dan loop ik een blauwtje ;o


    Haha, een vriendin van mij heeft op dit moment précies hetzelfde probleem. Dan zou ik maar even afwachten wat er gaat gebeuren.. Het is inderdaad een beetje stom om je liefde te verklaren terwijl hij het allemaal vriendschappelijk bedoelde. x)


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha, een vriendin van mij heeft op dit moment précies hetzelfde probleem. Dan zou ik maar even afwachten wat er gaat gebeuren.. Het is inderdaad een beetje stom om je liefde te verklaren terwijl hij het allemaal vriendschappelijk bedoelde. x)

    Ghehe, oké dan!
    En nu ga ik slapen, want hij is ook gaan slapen.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Ghehe, oké dan!
    En nu ga ik slapen, want hij is ook gaan slapen.(krul)


    ooooh kut ik moest om half 11 naar boven, shit shit. Ik ga ook zo maar slapen, denk ik.


    It's time to be happy again.