• Ik ben nu 13 en ik ga The Ring kijken.
    het is een eng horror film over zo'n geest.

    ik wil hem vanavond gaan kijken met me friends, maar nu weet ik niet of ik het wel moet doen, het lijkt me een hele enge film, en ik wil vanavond wel goed slapen(A)

    So, heeft iemand advies, of ik hem wel moet kijken ofz.(H)


    || Zoek je Perfectie? Koop een barbie! ||

    Ik heb de film gezien toen ik elf was (ik was me op dat moment er niet van bewust dat de film een thriller was, ik kon namelijk niet slapen en zette de tv op). En dat was een grote fout van mij, ik heb drie weken niet kunnen slapen omdat ik steeds schrik had dat dat meisje in mijn kamer zou staan. Maar natuurlijk is elf en dertien nog wel een verschil, dus ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 19:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben een enorme schijterd met een veel te grote fantasie die na een horrorfilm als The Ring in het donker nogal in zijn nadeel werkt, dus ik zou hem persoonlijk niet kijken. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Doe gewoon je ogen toe en hou je oren dicht als je denkt dat er iets gaat gebeuren. :')
    Als ik naar horror kijk, is dat altijd gewoon op tv. Als ik denk dat er iets vies gaat gebeuren zet ik gewoon teletext even op! xp


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je moet jezelf continue bijhouden dat het allemaal nep is, dan zal alles niet de hele tijd door je hoofd heen spoken. -spreekt uit ervaring-

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 19:27 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dankjewel allemaal(flower)

    ik ga nu naar mijn friends, so, ik denk dat ik hem ga kijken!(A)

    Laat nog wel iets horen!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 19:27 ]


    || Zoek je Perfectie? Koop een barbie! ||