• Hey, ik zat net 'n story te lezen die ik best wel goed vond en toen vroeg ik me af of er zo nog waren. Toen kwam ik met 't idee om een soort van applicatie zoals bij youtube te maken. 'Recommended for you' zogezegd waarbij er stories van een soortgelijk genre als je favorieten/bladwijzers/abo's worden gegenereert ofzo. Wat denken jullie ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dit is toch al eens voor gestelt? Maarja, het kan wel handig zijn, maar dan word Q een beetje te ingewikkeld, en ik denk niet dat het zo heel veel word gebruikt dus ja, ik ben tegen.

    Ik vind het op zich wel een goed idee. Maar ik denk dat we dan weer met tags moeten gaan werken. Genre's worden te algemeen dan.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het wordt dan te ingewikkeld denk ik.
    Kun je inderdaad beter die tags terug laten komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gewoon iets uit de beschrijving intypen bij zoeken op Quiz - omschrijving of story, dan krijg je waarschijnlijk ook wel vergelijkbare Quizzen/stories.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind het een goed idee, alleen ben ik bang dat het dan te druk en te ingewikkeld met Quizlet word.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Fatal schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee. Maar ik denk dat we dan weer met tags moeten gaan werken. Genre's worden te algemeen dan.


    Some people make the world special just by being in it