• Ik ga morgen naar Valerius *again* in Utrecht... Geloof me ik heb er super mega veel zin in en kijk er al de hele week naar uit, ik ga nieuwe fans meeten en daar de hele dag mee op trekken en de jongens weer zien voor de 6e keer in 4/5 maand! (:

    Maar dit is nou al de derde keer dat ik hun ga zien en ik de avond van te voren denk ik ga niet meer, ik wil niet meer etc. Ik wil juist heel graag maar bluuh er is gewoon iets (wat bepaalde mensen hier weten) waardoor ik het enorm kut vind om erheen te gaan, niet om hun hoor maar juist om dat alles dan weer gaat spelen en als ze weg zijn ik me weer klote ga voelen (om die bepaalde dingen)... En ik weet dat het echt super leuk en gezellig gaat worden daar ligt het ook echt niet aan...

    -jullie zullen hier wel niet veel van begrijpen, zou ik eiglijk ook niet doen-

    Anywayz ik moet het gewoon even kwijt want ik zie er nu dus weer enorm tegen op om morgen te gaan... :/

    Woesh ik moet over een half uur weg... Ik ga dus wel gewoon (dat stond ook wel vast haha) maar ik ben nu alweer super beroerd :/

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 8:44 ]


    dream, dare, fly!

    Dat heb ik soms ook met leuke dingen hoor, dus ik begrijp je wel, ook al weet ik dat er niks aan de hand is.
    En toch moet je gewoon gaan, en dat ga je ook wel doen, dat weet je zelf ook wel :3 Dus veel plezier alvast, want dat gaat je zeker lukken ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Dat heb ik soms ook met leuke dingen hoor, dus ik begrijp je wel, ook al weet ik dat er niks aan de hand is.
    En toch moet je gewoon gaan, en dat ga je ook wel doen, dat weet je zelf ook wel :3 Dus veel plezier alvast, want dat gaat je zeker lukken ;D


    Ja inderdaad dat heb ik ook wel eens maar dit is toch ook weer om een bepaalde reden -heel stomme reden- en ik zie gewoon daar enorm tegen op nu... *blugh ik kan het niet goed uitleggen zo*


    dream, dare, fly!

    Ik snap het wel. Ik heb het met You Me At Six, mijn favoriete band, die ik nu... 3x live heb gezien. Steeds ben ik superblij als ik het kaartje heb, maar zodra de datum komt, begin ik me rotter te voelen. Maar zodra het concert begint, komt dat fijne gevoel weer, dat ik zeker :3


    Destroy what destroys you.

    Possession schreef:
    Ik snap het wel. Ik heb het met You Me At Six, mijn favoriete band, die ik nu... 3x live heb gezien. Steeds ben ik superblij als ik het kaartje heb, maar zodra de datum komt, begin ik me rotter te voelen. Maar zodra het concert begint, komt dat fijne gevoel weer, dat ik zeker :3


    Inderdaad dat heeft er ook wel wat mee te maken (:


    dream, dare, fly!

    hoezo kreig je een rot gevoel daar van?

    Vitaly schreef:
    hoezo kreig je een rot gevoel daar van?


    Ik denk niet dat ik dat op Q ga zetten omdat het nogal stom is...


    dream, dare, fly!

    Nouja op wat ik nu kan opmaken zie je ertegen op om hun weer te missen ofzo?
    Maar geloof me, als je morgen niet heen gaat, ga je je nog kutter voelen ;)


    Takatukaland.tumblr.com

    Woesh ik moet over een half uur weg... Ik ga dus wel gewoon (dat stond ook wel vast haha) maar ik ben nu alweer super beroerd :/


    dream, dare, fly!

    verslag :9~


    dream, dare, fly!