• Als je op iemand anders profiel kijkt, of die van jezelf, zie je oude gebruikersnamen staan. Maar ik irriteer me der best wel aan, vooral bij mezelf.
    Kan er niet, net zoals bij de Facebook button, komen dat je kan uitschakelen dat dat op je profiel staat?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 17:03 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik erger me er niet aan. Het is toch handig dat je weet wie diegene is. Ik herken ze altijd aan oude usernamen hoor. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dat juist leuk :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, dat komt er niet. Die oude usernames staan er niet voor niks, omdat iedereen elkaar dan beter kan herkennen. Als moderators hebben wij ook oude usernames van personen nodig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Das juist handig, straks herken je iemand niet omdat hij zijn username heeft veranderd.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tegen. Door oude gebruikersnamen weet ik wie wie is (:

    Reassurance schreef:
    Nee, dat komt er niet. Die oude usernames staan er niet voor niks, omdat iedereen elkaar dan beter kan herkennen. Als moderators hebben wij ook oude usernames van personen nodig.

    Wat zij zegt ^^. Dit is al erg vaak voorgesteld maar keer op keer afgewezen, sorry.

    Reassurance schreef:
    Nee, dat komt er niet. Die oude usernames staan er niet voor niks, omdat iedereen elkaar dan beter kan herkennen. Als moderators hebben wij ook oude usernames van personen nodig.

    Dan maak je ze toch alleen zichtbaar voor jullie, en voor de rest niet. Want het irriteerd mij ook wel, het verpest heel mijn profiel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Frequency schreef:
    (...)
    Dan maak je ze toch alleen zichtbaar voor jullie, en voor de rest niet. Want het irriteerd mij ook wel, het verpest heel mijn profiel.


    Ja, das ook goed. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik herken mensen eraan en vind het bij mezelf ook wel leuk staan, eigenlijk. :')


    Hope goes lost but never dies.

    EA schreef:
    Tegen. Door oude gebruikersnamen weet ik wie wie is (:


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    EA schreef:
    Tegen. Door oude gebruikersnamen weet ik wie wie is (:

    EA schreef:
    Tegen. Door oude gebruikersnamen weet ik wie wie is (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Daar was al een suggestie over volgensmij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    k vind da wel handig om mensen te herkennen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    EA schreef:
    Tegen. Door oude gebruikersnamen weet ik wie wie is (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.