• ik doe namelijk ook met de rage mee (:
    eerst moet je dit lijstje doorlezen, voordat je je story link plaatst want ik lees niet alles.

    ~ niet te veel delen, ik wil het bij kunnen houden.
    ~ in ABN geschreven, geen br33z@h dus.
    ~ Absoluut geen smileyes.
    ~ een originele verhaallijn, geen ontmoet-verliefd-ruzie-einde verhaal.
    ~ Geen Just-in Bieber
    ~ Geen voetbalverhalen, daar zit ik een beetje doorheen.
    ~ Wel onbekende personen
    ~ Wel Harry potter
    ~ Wel Tokio hotel.
    ~ Twilight, dat ligt eraan wat voor verhaallijn het is.


    i think that that mijn lijstje was, dus stuur me een link en ik zal eens een kijkje nemen _O_

    als ik je verhaal lees, kan je ook zeker reacties verwachten (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/28937/destiny-and-marilyn-bff-story-whit-seth-amp-jacob----twilight/


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    Ps. I Love You.
    Voldoet aan bijna alle eisen, maar wel aan het grote deel ervan.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Deze heb ik gisteren pas online gezet, dus het zijn nog niet veel delen. En het gaat over Tokio Hotel. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je weet dat je van me houdt.
    Het gaat over de mensen uit Gossip Girl maar die zijn niet echt bekend ofzo als je de serie nooit hebt gezien dus is het net alsof het over onbekende gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mag het ook een Twincest verhaal zijn?
    Ik heb er misschien wel eentje voor je: C a s s a n d r a
    Ik hoop dat je het leuk vind Maar ik ben nog steeds bezig met schrijven


    Je mpp moeder swaa

    Ik heb dan geen verhalen over HP, TH of Twilight; ik voldoe wel aan alle andere eisen.


    Stop existing and start living.

    Like a phantomrider.

    'Gaat' over Tokio Hotel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oh, oh ik heb verhalen die er aan voldoen! (: *Enthousiast*
    "Stay with me, Jasmine" He whispered.<- Echte liefde tussen een zwarte jongen en een blank meisje. [Onbekende personen]
    Brown eyes.<- Realistische Tom Kaulitz story.
    Please, don't hurt me.<- Een Tom Kaulitz story met drama, maar niet overdreven veel. (:

    Liefs.

    verliefd op een jongen in coma...
    of.. the girl that became a wolf (geen twilight)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    What happens in Orvelte...

    Maudy Vermeulen, 16 jaar. Als haar ouders plotseling overlijden moet ze Amsterdam verruilen voor Orvelte, een rustig dorp in Drenthe. Ze gaat daar wonen bij haar oom en tante. Daar heeft ze absoluut geen zin in. Ze is al jaren niet meer bij hen geweest, en daarnaast mag ze haar oom niet. Als ze in Orvelte aankomt, lijkt op het eerste gezicht alles normaal. Maar hoe langer ze er woont, hoe vreemder het wordt. Lijdt haar oom een dubbelleven? En wie is Cas, de jongen die steeds uit het niets lijkt op te duiken?

    Niets is wat het lijkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    When your dream comes true. Het word eenn Taylor Lautner lovestory.

    Al jaren droomt Rachelle te wonen in Amerika, om haar grootste droom waar te maken: Doorbreken in Amerika. Dan pakt ze het risico en koopt een flatwoning. Toevallig komt ze in aanraking met Taylor Lautner, die groot bewondering voor haar heeft. Na een tijdje word Rachelle steeds bekender en krijgt steeds meer uitnodigingen aangeboden om een rode loper te belopen waarbij haar carriëre steeds meer groeit. Ook haar vrienden worden steeds bekender in hun dromen.. Zal Rachelle de pressure aankunnen om haar grootste verlangens waar te kunnen maken?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    High heels, handsome guys and lots and lots of alcohol. (:
    Includes Tokio Hotel.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.