• Ik zou graag willen weten wat jullie hier van vinden voordat ik deze nieuwe storie kan activeren.
    Tips? Schrijffouten?

    1843 - Engeland


    Elisabeth woont in een heel erg arm familie. Vol armoede, geldproblemen ... Haar moeder ligt op sterven. Haar verdriet uit ze in ballet. Maar haar vader verbiedt het. Ze verhuizen naar het grote Londen.
    Daar ontmoet ze een knappe, vriendelijk jongeheer Tyler Knightley ...

    Maar ze wordt uitgehuwelijkt aan een arrogante jongeman Jack Hockley. Haar vader verbiedt Elisabeth om nog met Tyler om te gaan.

    De enige is wat ze kan doen is haar gevoelens, eenzaamheid en verdriet, uiten in ballet.


    When words fails, music speaks

    Mooi eigenlijk. Alleen is dit waarschijnlijk een doodnormale storie. Kun je er ook actie in voor laten komen? Misschien lezen personen dit dan.

    Ik vind dat je te korte zinnen maakt terwijl je ze langer zou kunnen maken met een komma.

    Voor de rest is het wel een leuk idee.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    iGoogle schreef:
    Mooi eigenlijk. Alleen is dit waarschijnlijk een doodnormale storie. Kun je er ook actie in voor laten komen? Misschien lezen personen dit dan.



    Ik wil dit een beetje vergelijk met Titanic en een burgeroorlog enz.


    When words fails, music speaks

    Bedankt, ik weet precies wat ik ga doen.


    When words fails, music speaks

    Ik vind het een beetje lijken op de titanic ofzo x'D Nouja, gewoon lekker activeren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het wel een leuk idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right