• Ja ik verveel me
    & ik heb zin om covers te maken
    wie wil? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet niet of het nog steeds geldt..

    Naam story; Why is it always about blood?
    Inleiding; Fernando Torres loopt in zijn eentje in het donkere bos achter zijn huis waar hij nooit eerder geweest is. Hij loopt daar maar wat en probeert zich niet druk te maken om het feit dat hij denkt dat hij achtervolgt wordt, hij heeft al genoeg zorgen aan zijn hoofd. Fernando verschiet zich rot als er opeens een prachtig meisje uit een boom springt en hem zegt dat hij beter moet opletten als hij alleen is. Het meisje is al weer weg voor voor hij nog maar om haar naam kan vragen.
    Fernando gaat een week lang elke dag terug naar het bos maar hij vindt het meisje niet. Als hij na die week een belangrijke wedstrijd moet spelen zit er wel een heel speciale supporter in het stadion. Fernando zoekt haar meteen na de wedstrijd op en het meisje verteld hem zonder problemen dat ze niet zo normaal is als hij denkt dat ze is.
    Foto's; Fernando Torres, voetbal, vampier, weet ik veel, leef je uit (:
    Tekst die erop moet; De titel en 'My sisters call me Renesmee.
    - Dont ask me why!
    '


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Verveel je je nogsteeds? xD
    In dat geval wil ik wel een cover hebben ^^
    Titel story: Theana's curse
    Inleiding: Het verhaal gaat over Theana, een heel normaal meisje... denkt ze. Maar dan komt ineens een vreemde jongen in haar leven, Gavril, die haar iets heel anders verteld. Hij voorspeld haar een nogal duistere toekomst. Deze komt uit, en tot overmaat van ramp word hij daardoor theoretisch gezien haar grootste vijand.

    Maar is deze toekomst wel zo duister als Gavril voorspeld had? En is er echt geen uitweg in het eeuwige vijandschap tussen de familie van Gavril, en de eeuwige vloek van haar familie? Vind het uit in mijn verhaal!!
    Foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=179335, en misschien iets met een draak?
    Link naar mijn verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/24613/theanas-curse/

    Laat je creativiteit de vrije loop, zou ik zeggen.
    Veel succes


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    ik weet dus niet of het nog geld maar voor de zekerheid xD
    ik zoek dus een cover voor deze story: verliefd op een jongen in coma.
    maak maar een cover met plaatjes en teksten die het eerste in je opkomen als je de titel leest :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Titel: The pearl of my heart.

    Omschrijving: Zie story!
    Plaatje: Plaatje van Jacob Black/Taylor Lautner + een meisje ofzo. Maakt niet uit watvoor.

    Leef je maar uit zou ik zeggen. Doe maar waar je zin in hebt :}


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."