• Ik heb echt het idee sinds dat ik in de 1e zat, dat ik spraakpolio begon te krijgen. Ik zit nu in de 3e en het wordt alleen maar erger. Ik bedoel ik moet nu echt over elk woordje gaan denken voordat ik het zeg, zelfs lezen is achteruit gegaan. Ik bedoel hard op lezen, want in m'n hoofd gaat alles gewoon goed. Ik typ moeiteloos en lees moeiteloos uit m'n hoofd. Alleen maak ik serieus veel fouten in de normaalste zinnen als ik ze spreek, terwijl het dan niet mijn bedoeling was erover na te moeten denken hoe ik die zin ook alweer moest zeggen.
    Conclusie: Middelbare school geeft mensen een spLaakgebLek. Haha, wie is het met me eens?

*insert philosophical cringe expression here*

Helemaal mee eens, steeds maak ik fouten met praten en als dat een hele erge is word ik er zelfs voor uitgelachen door mijn ouders!
    Hoezo genant?
    Verschrikkelijk irri, kleef met je mee meid ^^

Joy is not in Things, it is in us.

Ik praat te snel, dus ik struikel altijd over mijn woorden. Maar dat is niet per se vanwege de middelbare, haha. (:

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

Ik, maar een gebrek aan school is nog ergen o.o Ik word daar ronduit dom van ='D

Mrja, mijn meest epische verspreking moet toch wel zijn 'Mijn jeus neukt.' x]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Demoon schreef:
    Ik heb daar ook last van. Typen, schrijven, lezen, denken, ... dat gaat allemaal perfect tot ik begin te praten. Dan begin ik echt wartaal uit te slaan. :l

Nee, maar ik stotter wel steeds meer, zeker als ik moet voorlezen of zo.

Destroy what destroys you.