• En dan heb ik het over mijn lichaam. Hij deed laatst ook al raar. Maar nu weer.
    Ik heb al heel lang last van steken, zo ongeveer bij mijn zwevende rib, net daar boven. Het doet pijn als je dan net klaar bent met uitademen en weer wilt inademen. Net alsof er een mes ingestoken wordt. Verder ben ik heel snel moe, laatst had ik een dag met een vriendin, we deden niets speciaals (We gingen naar de film.xd) En daarna was ik helemaal uitgeput.
    Ook ben ik vaker misselijk, net moest ik overgeven, terwijl er eerst nog niets was. Ik werd gewoon ineens ziek.D:

    Herkent iemand dit of zo? Of weet iemand wat het kan zijn? Of stel ik me gewoon aan?:'D

    EDIT;
    Een paar maanden terug werd ik 's nachts wakker en wist ik zeker dat ik moest overgeven. Het heeft toen minstens drie uur (zonder overdrijven) geduurd voor alles er uiteindelijk uitkwam. Toen was ik ook gelijk niet meer ziek, natuurlijk wel uitgeput. Een paar dagen daarna werden de steken erger, ze kwamen vaker bedoel ik dan.
    Op vakantie had ik weer zo'n avond, uiteindelijk overgegeven en een paar dagen daarna had ik meer last van zulke steken. Mijn moeder denkt dat het wat met mijn maag te maken heeft. Maar weet iemand dan wat het zou kunnen zijn?:'D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 17:04 ]


    everything, in time

    geen idee
    meschien even bij de huisarts langsgaan


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik denk dat die zwevende rib het probleem is..


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Soms ga je ook overgeven van de pijn he, dat kan ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dokterrrrr.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Lisa;
    Is dat geen rudimentair orgaan? -Cool hè, duur woordje!:9~-

    @Elisa; Ja, maar op dit moment had ik geen pijn. De pijn is op onregelmatige momenten.


    everything, in time

    Ik zou het niet weten, sorry. Maar ik zou even bij de dokter langs gaan. Veel beterschap nog!


    People change like the seasons - J. Cole

    Geen idee. Ik lette met biologie alleen op als er seks ter sprake kwam.
    Maar sowieso klinkt een zwevende rib al niet goed. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    @ Lisa

    LOL, iedereen heeft een zwevende rib. #fail.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 16:58 ]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    @ Lisa

    LOL, iedereen heeft een zwevende fib. #fail.

    FAIL. Iedereen heeft een zwevende rib. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Poepchinees.
    Wel on - topic blijven hè!(N)


    everything, in time

    Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik op de bank moest liggen omdat ik zo een pijn had, maar dat is vanzelf weer over gegaan


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En hoe lang had je dat dan?


    everything, in time

    Read Edit.=D


    everything, in time

    Paar weken, maar dat was niet zo erg. Ik had heel erg last met ademen enzo en als ik te veel in of uitademde had ik steken. Maar ik had nooit last van overgeven


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ben vaak als ik thuis ben -op vakantie heb ik dat niet x'D-
    dat als ik persé iets moet eten, datik dan nog misselijker word dan dat ik al ben ;3
    en dan eet ik wel, want dat moet dan vanmezelf, maar dan duurt het 2 uurtjes voor het wegtrekt ;3

    en het rare is, dat ik niet weet waar ik misselijk van word ;3
    naja, ik hoop dat ik het morgen niet heb :3 want dat zou kut zijn x'D
    maar ik hoop dat het over gaat van wat ik heb :3

    maar iig was ik dit aan het zeggen om op dit punt te komen;
    misschien heb je ergens in je hoofd wat zitten, een angst ofzo, en dan krijg je daardoor pijn, omdat je onbewust de pijn maakt :3

    -ja soms denk ik dat ik mezelf misselijk maak-

    naja, je hebt toch niets aan mijn gelul, dus ik houd wel op :Y)

    ik hoop dat je snel beter wordt (flower)
    naja, je snapt wel :3
    dat het over gaat!<3