• Ja het is weer voor zover.. Ik snap mannen niet.
    Ze gaan met je na een leuk avondje stappen en geven je het gevoel je echt leuk te vinden. Je houdt contact met ze via sms en msn, ze zeggen lieve/leuke dingen tegen je, waardoor jij weer eens een lichtpuntje ziet. Maar op een gegeven moment durven ze je te zeggen dat ze denken dat je andere gevoelens hebt dan zij.
    Terwijl je deze keer iets op de zijlijn hebt gestaan.
    Doen wij vrouwen iets mis?

    Arch.. ik word hier zo moe van..


    La credenza è una medicina contro il timore

    HEERLIJK hoe alles hier over 1 kant geschoven wordt. voel me echt welkom nu :) bedankt!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 1:32 ]


    waarom is het zo godse koud? :(

    Wel, ergens denk ik dat mannen precies zo over vrouwen denken. We zullen elkaar nooit begrijpen, that's it.


    All this dampness is damp.

    Nee, de mannen zijn gewoon heel raar :O Dat is niet bij allen jongens zo hoor, maar zeker bij 80% wel. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, vrouwen doen namelijk precies hetzelfde :'D

    @FrmYesterday: Ja, same case here. :)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 7:10 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Uhm, daar ben ik het dus niet echt mee eens. Echt niet alle jongens zijn klootzakken! En het is ook allemaal bullshit dat jongens alleen maar aan seks enz. denken. Tsja, we zitten gewoon wat anders in elkaar. Dat kan. Daarom snappen jongens en meisjes elkaar niet zo goed - wat jij al zei - qua signalen. Seriously, je wil niet weten hoelang het duurde voordat mijn vriendje doorhad dat ik 'm leuk vond. -.- maargoed, wat jij misschien lief en flirterig vind, is misschien voor hem wel heel gewoon. Ik ben het eens dat we elkaar niet altijd snappen, maar jongens zijn geen klootzakken. Alsjeblieft.


    Ik ben het eens dat niet alle mannen klootzakken zijn, maar de jongens die ik tegen kom wel!
    Hoe hij tegen me praatte was echt wel lief en flirterig dat had hij zelf ook in de gaten en geeft ie zelf ook toe.

    Maar na een slapeloze nacht voel ik met toch wel beter..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Tsja, sommige zijn echt een ramp. Maar er zitten ook wel lieve tussen hoor :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FrmYesterday schreef:
    HEERLIJK hoe alles hier over 1 kant geschoven wordt. voel me echt welkom nu :) bedankt!

    Hahaha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daarom ga ik nooit uit van dat er meer kan gebeuren tenzij hij het erover heeft of we zitten te zoenen (wat niet snel gebeurt).

    @ FrmYesterday: -aait- We hebben jullie wel nodig hoor. En we houwen stiekem ook van jullie

    (flower)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 11:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mannen vallen gewoon niet te begrijpen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    En dan zeggen mannen dat wìj onbegrijpbaar zijn. Moeten ze eens op hun zelf letten.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    soms zijn kerels gewoon... tja. ze mogen ook wel eens wat meer moeite doen om ons te begrijpen als wij dat voor hen doen


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    FrmYesterday schreef:
    HEERLIJK hoe alles hier over 1 kant geschoven wordt. voel me echt welkom nu :) bedankt!

    Hehe, ik ben niet negatief over jongens geweest. So don't blame me. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Voiceless schreef:
    Mannen denken gewoon met hun lul.
    Denk ik..

    Precies! :'D
    De meeste dan. ;x

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 13:58 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mannen hebben hun verstand op lul, niet op nul. That's the problem, baby.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Dan denken wij dus hetzelfde. (nerd)

    Helemaal! Wij kunnen praten! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.