• Ik ga dit jaar naar het vijfde jaar en ik kijk echt uit naar 1 september, naar mijn nieuwe klasgenoten (heb de vorige 2 jaren met dezelfde mensen in de klas gezeten en dat was superplezant), naar welke leerkrachten ik heb, en naar al de vriendinnen die ik niet heb gezien deze twee maanden om vakanties.

    Dus, wie kijkt er nog meer uit naar 1 september? (Of wanneer je terug naar school gaat.)

    Edit: en ik kijk ook uit naar al de feestjes ;D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 22:17 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    30 augustus,
    totaal GEEN zin in -.-'
    álles nieuw (nee, geen brugger hoor ;D)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 23:08 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ga nu naar het 1ste middelbaar, en ik kan echt niet meer wachten. Ik zit ook wel vol stress, en weet niet wat me te wachten staan, en hoe het daar zal zijn. Maar toch wil ik heel snel naar school, haha <3


    People change like the seasons - J. Cole

    Ikkuh!
    Ik ga ook naar de vijfde :D


    Life is hard and then we die

    Urg, ik moet 8 september gelukkig pas, maar ik heb er totáál geen zin in. Ik ga ook naar de vijfde en ik weet dat ik dezelfde mentor heb als vorig jaar - waarom, God, waarom?! -valt dramatisch op knieën- dat joch is veels te blij ><
    En - en - en, ik krijg een stomme klas. Vorig jaar waren er twee klassen en nu worden die dus samengevoegd. Dus hebben we één grote klas waar dus nu ook een stel mensen inzitten die ik het liefste wil vermoorden (cat)

    ...

    Oh, grapje! De eerste schooldag wordt helemaal geweldig. Één van mijn beste vriendinnen is dan jarig en dan gaan we ons in de pauze bezatten :'DD


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga de 1e naar het 6e.
    Langs de ene kant wil ik nog vakantie, maar langs de andere kant heb ik er ook wel zin in: 100 dagen, schoolkrant, iedere dag weer alle vrienden zien, toffe klas,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ghehe fail. Ik heb dan waarschijnlijk mn boeken niet eens -thumb down-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kijk ook uit naar één september, maar dan voor iets anders. 8D
    Maar ik ga niet terug naar school, aangezien ik fulltime werk. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hé, ik ga ook naar het vijfde jaar op 1 september. Naja, OT: ergens verlang ik wel, omdat ik mijn vrienden mis en ik me nu dood verveel. Maar als de school weer gaat beginnen, dan ga ik de dagen aftellen naar de vakanties (:


    Never run out of reasons to smile...

    Bwaa, ik zie het aan de ene kant wel zitten. Maar ik weet al dat ik mijn pc niet veel kan openen, niet sociaal kan zijn omdat ik te veel ga moeten leren. Ik ga nu naar het 3e en er is gezegd geweest dat ik, als ik niet genoeg leer, niet slaag in het 3e jaar. En dat wil ik dus niet. Pff, ik wil echt geen school maar vakanties zijn ook niet goed voor me, ik leef 's nachts in de plaats van overdag. xd. Maar als ik dan mijn vrienden terug ga zien gaat het wel wat beter gaan denk ik xd. En ik ben niet de enige die veel gaat moeten leren -maar echt extreem veel, ik zit achter met frans, mijn tijden heb ik er nooit willen instampen en ik doe zo'n richting, ik doe talen xd- want mijn vriendin is ook niet de beste in Frans, kunnen we dan middagen Frans leren xd


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[