• Voor mensen die -net zoals ik- veel stories hebben waar ze toch nooit meer aan werken of gaan beginnen zou het veel gemakkelijker zijn om gewoon de stories aan te vinken en ze dan in één keer allemaal te verwijden (de aangevinkte stories eh) en maar één keer je wachtwoord te hoeven intikken. Het is echt niet leuk om iedere keer op verwijderen te klikken en dan keer op keer je wachtwoord te hoeven intikken..
    Misschiend dat het gewoon gemakkelijker is voor sommige..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Was dit al eens niet voorgesteld? Of misschien met meerdere hoofdstukken verwijderen.

    Maar volgens mij was het antwoord dat het niet kwam omdat mensen per ongeluk verkeerd konden klikken. En die actie kan niet ongedaan gemaakt worden.

    Al vind ik jouw oplossing met wachtwoord wel goed. :Y)

    Edit: die afgewezen suggestie sloeg op meerdere foto's tegelijk verwijderen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 0:32 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    voor, maar ik denk niet dat dit er zal komen om de zelfde reden als de foto's.


    your eyes are like stars in the night.

    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cornflakes schreef:
    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Cornflakes schreef:
    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cornflakes schreef:
    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Cornflakes schreef:
    Tegen, als je er eentje verkeerd aanvinkt heb je misschien je meeste populaire en best geschreven story gewist.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.