• De stelling van vandaag luidt:
    DVD's en CD's moeten goedkoper worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaa, willen ze dat de verkoop nog een beetje op gang blijft. :$ Ik bedoel; Iedereen download ze al (ik in ieder geval omdat ik ze in de winkel te duur vind (vooral de cd's).)

    Nah (:

    ja als het goedkoper word gaan meer mensen het kopen, want ik wou een cd van taylor swift kopen, maar toen ik zag dat hij 20 euro was dacht ik maar dat ik beter de liedjes op youtube kan luisteren. als de cd nou 10 of 15 euro was, dan had ik hem gekocht.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    miss een beetje,k denk dat er toch altijd heel veel mensen zullen blyven downloade...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat maakt het uit iedereen download toch alles illegaal. De artiesten mogen ook nog geld verdienen anders hebben zij geen kapitaal meer om muziek te maken en is het gedaan met muziek maken! Trouwens ik koop mijn cd's voor zes euro! zo duur vind ik dat nu ook weer niet... ;D


    Create your own style, be unique!

    oneens, de cd speler wordt steeds minder gebruikt, mensen schakelen over naar mp3s en ipods, waar hebben we in godsnaam nog cd's voor nodig? Iedereen moet gewoon via itunes downloaden, daar steunen ze de artiest zelf ook nog mee ipv dan het illegaal te doen. DVD's daar in tegen zijn nog wel "coel" die zouden wel wat goedkoper mogen, maar ook daarover valt te twisten.. tegenwoordig kijken steeds meer mensen film ook gewoon via hun ipod speeltjes, en je hebt tegenwoordig kabeltjes zodat je computer verband maakt met je televisie, en dat ze gewoon zo kunnen kijken (dus gewoon downloaden).

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 9:54 ]

    I don't care, als ik echt een cd wil kopen die je nergens meer kan krijgen ben ik best bereid er meer voor neer te leggen hoor. 8-)


    Tell me how do my Leftovers taste.

    eens en oneens, van de ene kant eens,want dat verkoopt beter, maar van de andere kant oneens, omdat die mekers anders niks verdienen


    A woman's best make up is her smile

    oneens
    de cd's en dvd's worden juist duurder omdat iedereen ze download

    Maakt mij niet uit, ik download alles :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mee eensxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eens. ^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Eigenlijk wel, als een CD gelijk al 5 euro kost gaan meer mensen het kopen, en wordt er veel minder (illegaal) gedownload.


    Life is hard and then we die

    FireAtWill schreef:
    Eens, als ze goedkoper worden is er meer kans dat mensen ze gaan kopen.


    I need you like a heart needs a beat

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker