• Ik zit dus nu in de eerste van MBO. Ik doe de opleiding animatie/game design. Op de opendag en de intake leek het me heel leuk en dacht ik dat het was wat ik wilde doen. Maar nu twijfel ik toch of het echt is wat ik m'n hele leven wil doen. En ik weet niet wat anders wil doen..
    Ik zit hier best mee. Wat zouden jullie doen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nou, je zit er toch nog een jaartje aan vast, dus kijk dit jaar goed of het echt iets voor jou is =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik zou overal een kijkje nemen vragen of je een dagje mee mag lopen, of vraag ergens hulp!


    Bieberfeverrr <33333!

    Sherrel14 schreef:
    ik zou overal een kijkje nemen vragen of je een dagje mee mag lopen, of vraag ergens hulp!

    Ik weet niet waar ik hulp moet vragen.. De opleiding was niet bepaald goedkoop, ik heb er ook een dure laptop voor moeten aanschaffen, en de boeken enzo. (M'n ouders hebben dus alles betaald en daarom durf ik het ze niet goed te vertellen)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou nog even afwachten, want ik denk dat je pas net begonnen bent, dus het kan altijd nog weer anders worden.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nou het is niet dat deze opleiding niet leuk is, maar ik bedoel dat ik het hele beroep niet zo erg meer zie zitten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    Nou, je zit er toch nog een jaartje aan vast, dus kijk dit jaar goed of het echt iets voor jou is =]

    Ja, is dat echt zo? Kun je niet tot de kerstvakantie overschakelen op een andere opleiding? Op het HBO kan dat, aangezien in die tijd de achterstand wat beperkt blijft. Maar ik wist niet dat het op het MBO per jaar gaat :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja, is dat echt zo? Kun je niet tot de kerstvakantie overschakelen op een andere opleiding? Op het HBO kan dat, aangezien in die tijd de achterstand wat beperkt blijft. Maar ik wist niet dat het op het MBO per jaar gaat :o

    Volgens mij moet dat ook wel kunnen hoor, dat je na de kerstvakantie weg kan. Maar het probleem is, dat ik absoluut niet weet wat ik anders wil doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou dit eigenlijk eerst afmaken. Hoelang duurt deze opleiding?
    Om er nu meteen mee te stoppen, is ook zonde. Misschien is het handiger om eerst een diploma op zak te hebben, zodat je wel íets hebt. En misschien pakt het leuker uit dan je had verwacht?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik zou dit eigenlijk eerst afmaken. Hoelang duurt deze opleiding?
    Om er nu meteen mee te stoppen, is ook zonde. Misschien is het handiger om eerst een diploma op zak te hebben, zodat je wel íets hebt. En misschien pakt het leuker uit dan je had verwacht?

    Deze opleiding duurt 4 jaar, en dat vind ik net iets te lang om af te maken, aangezien ik twijfel of ik er wel wat mee wil doen. Straks wil ik toch wel de zorg, of wat dan ook in, dan zit ik met een animatie/game design diploma.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    Nou, je zit er toch nog een jaartje aan vast, dus kijk dit jaar goed of het echt iets voor jou is =]


    Hope goes lost but never dies.