• Pendulum 11 Oktober @ de Melkweg, en voor MakeBelieve, Chapter January & Kensington 13 November @ de Waerdse Tempel.

Nu ben ik wel half arm, want Pendulum was best wel duur. MakeBelieve was daarintegen wel weer heel goedkoop, en sowieso ook nog héél dicht bij mijn woonplaats.

En nou ben ik blij haha _O_

Gaan jullie nog naar concerten? (:

[ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 14:47 ]

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ooh vet :3
    Ik moet nog kaartjes voor Two Door Cinema Club en The Drums en ik wil ook nog naar Vampire Weekend in HMH volgens mij, maar die zijn best duur :(

There are several things that I have been doing wrong.

Anaxiphilia schreef:
    ooh vet :3
    Ik moet nog kaartjes voor Two Door Cinema Club en The Drums en ik wil ook nog naar Vampire Weekend in HMH volgens mij, maar die zijn best duur :(

Ik wou ook naar Vampire Weekend, maar inderdaad, dat laat mijn portemonnee niet toe D:

Ik moet met mijn vader nog een keer naar Bløf, het is er alleen nog niet van gekomen.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Have fun.

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

ik wil naar Avril Lavigne maar daar weet ik de data's nog niet van en JB komt niet naar nederland die arogantje vindt NL een te klein land *snuift* hij heeft wel goede muziek:D ik wil eigenlijk naar heel veel conserten,, miss TH, taylor swift, katy perry of lady gaga

ja ja naar dat weirdo wijf met super goed muziek

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Reassurance schreef:
    (...)
    Ik wou ook naar Vampire Weekend, maar inderdaad, dat laat mijn portemonnee niet toe D:

hahah ik wil er zoo graag naar toe, ik ga proberen m'n zus over te halen, want zij vind ze ook leuk.

There are several things that I have been doing wrong.

Kalona schreef:
    Ik moet met mijn vader nog een keer naar Bløf, het is er alleen nog niet van gekomen.

Die komen ook bij mij in de buurt. Ik ga mijn moeder lief aankijken of zij misschien mee wilt -dan mag ze het ook betalen want ik ben nu blut XD-

Destine, 30 december in Zwolle. :]

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik wil heel graag 1 november naar Therion en 31 maart naar Within Temptation. Maar ik mag naar beide niet gaan omdat het op een schooldag (en WT tijdens de examens) valt D:

Never run out of reasons to smile...

Ik ga nog naar U2, MakeBelive + Kensington en Destine. ^^

Hopelijk ook nog naar You Me At Six. (:

Reassurance schreef:
    (...)
    Met allemaal verzend en servicekosten erbij was het €33.30 ;o

Dat vind ik persoonlijk best nog wel heel hard meevallen. :Y)

niets voorlopig :Y)

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Prodigy schreef:
    (...)
    Dat vind ik persoonlijk best nog wel heel hard meevallen. :Y)

Voor een concert in de Melkweg is dat best wel duur hoor? :') Meestal kosten kaartjes rond de 15/20 euro ofzo.

Pendulum, nice. :9~
    Hun waren zo goed op Pukkelpop, al stonden we wel buiten de tent omdat het binnen tot de nok vol zat. Maar zelfs buiten was er nog heel veel sfeer en damn, echt sjiek dat je gaat. :'DD
    Ik ga niet meer naar concerten tot nu toe. Ik ga sowieso meestal naar festivals en heel zelden een concert. :')

Ik niet.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker