• nou ik hield dus een weddenschap met een vriend van mij over een andere vriend van mij. want die vriend waarover de weddenschap ging(vaag iknow) had een vriendin, en meestal duurt dat bij hem vreselijk kort, dus had ik gewed dat het voor de dertigste uit zou zijn en mijn andere vriend zei daarna pas. en nu heeft iemand hem dat verteld!! en nu zegt die jongen die verkering heeft dus de hele tijd van: nog twee weken dan krijgt*naam van mijn vriend* het geld. like, omg zo irritant, ik vind het egt gemeen


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Uhm.Ik snap de helft niet. Maar de andere helft is wel gemeen (nerd)

    Wedden is altijd slecht (nerd)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wedden is altijd slecht (nerd)

    iknow, maar ik wist dat ik ging winnen xD en nu wordt er dus valsgespeeld, das gwn slechter dan wedden op zich xd


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind die weddenschap van jullie ook niet echt aardig en de enige persoon met wie ik nu medelijden heb, is die vriendin.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik vind die weddenschap van jullie ook niet echt aardig en de enige persoon met wie ik nu medelijden heb, is die vriendin.

    ik snap je wel, maar jij kent de jongen waar de weddenschap om gaat niet, want hij is echt een eikel op dat gebied...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    van wedde komt huilen (cat)


    =

    nerveus schreef:
    Wedden is altijd slecht (nerd)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Pandavlek schreef:
    Uhm.Ik snap de helft niet. Maar de andere helft is wel gemeen (nerd)


    Bieberfeverrr <33333!

    Thingies schreef:
    Ik vind die weddenschap van jullie ook niet echt aardig en de enige persoon met wie ik nu medelijden heb, is die vriendin.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.