• Ik had al maanden afgesproken met een paar vriedinnen om naar een feest te gaan, maar ik kreeg net een smsje van iemand dat ze het wel erg duur vond en eigenlijk niet meer wou, en nu voel ik me dus klote omdat ik me daar al een tijdje op verheug enzo. En dat klinkt misschien kinderachtig maar toch.

xx.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Wij begrijpen je volkomen hoor tutt (flower)

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Ik kan het begrijpen dat je het niet leuk vind, maar als je vriendin het niet kan betalen is het ook weer niet haar schuld.

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

FireAtWill schreef:
    Ik kan het begrijpen dat je het niet leuk vind, maar als je vriendin het niet kan betalen is het ook weer niet haar schuld.

Nee, maar dan moet ze het ook niet afspreken. Want dat is ook weer oneerlijk voor mij.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Ik snap het, dat is echt een rotstreek van je vriendin.

Hope goes lost but never dies.

FireAtWill schreef:
    Er staat bij dat ze het niet kon betalen en eigenlijk ook niet meer wilde.

Maar als je met een paar vriendinnen hebt afgesproken is het toch niet zo'n heel erg groot probleem als er een niet komt?

Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

Ik ken het. Ik word ook kriegel van mijn vrienden,we spreken van alles af en opeens kunnen ze niet.
    We gaan volgend jaar op vakantie(eigenlijk dit jaar maar dat is niet door gegaan) en ze vinden serieus alles te duur,zeker qua eten.
    Dan denk ik spaar gewoon even zo moeilijk is dat toch niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

FireAtWill schreef:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Valerian schreef:
    Ik snap het, dat is echt een rotstreek van je vriendin.

.

Ja, nogal achterlijk. Had zoiets dan meteen gezegd -.-
    Ik snap je drommels goed.

No growth of the heart is ever a waste

Maar gaat de rest dan nog wel?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.