• De titel zegt het al, eigenlijk.
    Maar ik zal mijn mening geven:

    Bill. Omdat ik wel zou willen weten hoe het is om zo goed te kunnen zingen, *gniffelgniffel* en omdat ik ook m'n stijl wil uiten, en me niks aantrek wat anderen van me vinden. Maar ik ga er weer op reageren, en Bill is zo'n type van: 'I DONT CARE WHAT THEY SAY! I'M JUST MYSELF!'
    ^^Net zoals Bill dus. x3

    xoxo<3 Eure, Esmáye.

    Dit heb ik er dus later bijgezet:

    Ik wil eigenlijk ook wel Gustav en/of Georg zijn.
    Want ik vind dat Bill&Tom steeds meer de leiding gaan nemen, en Bill dan het meest, -waar de Kaulitz twins misschien niks aan kunnen doen hoor-
    En ik wil Gustav's drumkunsten SUPERGRAAG overnemen, (Want ik wil ook op drummen, maar mag niet.) En Georg's basskunsten ook. :')
    Maar ze zijn nogal stil, dus ik zou de hele dag gaan praten om Bill&Tom te irriteren. :')
    Holy Crap! Ik vind Bill het geilste en ik schrijf dit. ö
    Mijn mening, =/

    Jullie mening?


    -

    ik zou wel een dagje guusti willen zijn. ik zou wel eens willen weten hoe het is om zooo sgattig te zijn. of georg, want ik vind zelf dat ik qua innerlijk best veel op hem lijk xD maar ik wil bewijzen!!!!!!!!


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    GEORG !
    Ik speel zelf ook bas , maar ik wil spelen in een band x). Maar dat lukt denk ik toch nooit x)


    actin' like sluts, we want cunt !

    Tom! mijn grote voorbeeld(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zou het liefst Bill willen zijn, omdat hij zo'n coole stijl heeft! Hij is gewoon geweldig. Maar ik zou ook de andere 3 wel willen zijn, want het lijkt me zo cool om net zo goed muziek te kunnen maken als zij :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bill.
    Ik wil hem beter leren kennen _O_


    I recycle my thoughts.

    Bill.
    Ik wil hem beter leren kennen _O_



    Haha. Inderdaad. Wil ik ook


    -

    ik ben helemaal geobserdeerd door tom maar ik zou dan een dagje bill eens willen zijn het lijkt me leuk om dan een dag van hem te beleven het is eigenlijk zo dat iedreen van hem komt genieten van zen zangtalenten


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Eerlijk gezegd wil ik wel met Georg een dagje spenderen ^^


    I recycle my thoughts.

    Bill, xD dan kan je zo eens lekker arrogant zijn xD
    of Tom
    dan kan je iedereen zitten pesten, zonder dat iemand het erg vind ^^