• ik ben dom -_-''
    ik dacht ik ga me kamer eens een grote schoonmaakbeurt geven xD en toen ging ik stofzuigen en toen was ik bijna klaar en toen viel mijn usb stick op de grond -.-, en die zoog die stofzuiger op :| en ik ga dat er niet uithalen :W omdat ik niet weet hoe dat moet :| xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik ben dom -_-''
    ik dacht ik ga me kamer eens een grote schoonmaakbeurt geven xD en toen ging ik stofzuigen en toen was ik bijna klaar en toen viel mijn usb stick op de grond -.-, en die zoog die stofzuiger op :| en ik ga dat er niet uithalen :W omdat ik niet weet hoe dat moet :| xD

    ouders ?x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ouders ?x3

    die zijn er niet x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    OMG Domme Kip vn me hoe doe ej dt nu ook al weer, je moet gwn die zak er uit halen en in die zak ligt je USB-stick!!!


    *He's the one.

    OMG Domme Kip vn me hoe doe ej dt nu ook al weer, je moet gwn die zak er uit halen en in die zak ligt je USB-stick!!!

    GADVER dat is vies O.o xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    GADVER dat is vies O.o xD


    doe handschoenen aan,!! laat het je zusje of broertje doen i don't know ik bn ook niet zo dom ntrlijk xD


    *He's the one.

    Whaha xD Ik weet zelf ook niet hoe je het eruit kan halen.
    Misschien de zak eruit halen ofzo xD
    Of een nieuwe usb kopen xD

    PATRICIA
    DAT HE BIKI OO KENE KEER GEHAD
    MAAR DAN
    MET DE SPEEN VAN ME ZUSJE x3


    don't Worry...Be gay.

    Whahah ik heb n keer n oorbel opgezogen, en die moest en zou ik terug krijgen. Heb ge-eist dat mn vader het deed, en hij deed het ook nog xD

    Whahah ik heb n keer n oorbel opgezogen, en die moest en zou ik terug krijgen. Heb ge-eist dat mn vader het deed, en hij deed het ook nog xD
    lieve papa heb jij x3


    Sweet dreams will come true.

    Haha zaalig xD hmm, nee 'k weet ook niet hoe het moet, dus ja xD


    Beeeeeeeesje :-)

    Haha zaalig xD hmm, nee 'k weet ook niet hoe het moet, dus ja :P


    Beeeeeeeesje :-)

    gewoon, pak de zak, koppel het van de slang af, en pak daarna de usb, t is zogenaamd vies, nou doe dan handschoenen aan maar t meeste is toch stof dus doe daarna dan gewoon je handen wassen xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Omg Hoe krijg je het voorelkaar:P & ik maar denken dat ik onhandig benx] Volgens mij moet je er zo'n zak uithalen=D hihi,Niet zeuren dat he vies is! Want tja je eige fout Patricia Ö


    Pictures fade away, but memories are forever

    Das slim ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    weet je ik zou dat ook voor elkaar krijge xD


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^