• Op 1 september start in Belgie het nieuwe schooljaar.
    Maar op welke dag start de eerste schooldag in:
    - Nederland?
    - Frankrijk?
    - Duitsland?

    In Nederland weet ik dat het altijd iets vroegerder is, maar de precieze dag weet ik dan weer niet.

    hier in noord holland wordt dat 31 augustus...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Duitsland begint denk ik, ofwel véél vroeger dan in België, ofwel véél later. Aangezien, toen ik eind juli, begin augustus een paar jaar geleden naar Duitsland ging, hadden ze nog/al terug school.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In Nederland verschilt het per regio. Ik woon in Drenthe en ik moet volgende week maandag (de 30e) mijn rooster ophalen. De lessen starten op dinsdag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    in zuid holland is t 23 augustus, morgen dus -__-'


    Who needs love when there is chocolate

    Midden-Nederland middelbare start 23 Augustus, en Midden-Nederland basis starte 16 augustus ofso al :]
    Frankrijk en Duitsland weet ik niet O.o
    Zuid-Nederland start toch over 2 weken? ofso..


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    xSuzepuusx schreef:
    in zuid holland is t 23 augustus, morgen dus -__-'

    wow.. vroeg!

    Ik woon in het noorden van Nederland, en ik moet de 30e mijn rooster ophalen, en ik begin de 31e of de 1e.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zuid Nederland Middelbare school start zes September -rooster ophalen en zo- officiële lesdagen beginnen pas op zeven September dit jaar(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik weet alleen wanneer ik weer na school moet en dat is 1 september? :')


    Everything is worse without music.

    Voiceless schreef:
    In Nederland verschilt het per regio. Ik woon in Drenthe en ik moet volgende week maandag (de 30e) mijn rooster ophalen. De lessen starten op dinsdag.

    Ik moet ook de 30e heen. Maar dan ga ik, omdat dit mijn examenjaar is, eerst een week met alle 4e klassers, naar de Ardennen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nederland word verdeelt in drie stukken, wat dat betreft. Om de twee jaar word het dan gewisseld, wie het eerst vrij heeft, wie het langst door moet studeren en daar tussen in.


    Ik woon in het midden van het land en ik begin morgen. Als eerste dus.

    Voor mij is dat 13 september pas.. Maar dat ligt aan mijn school en ik woon in Nederland, in het zuiden (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik woon in noord-brabant (zuiden) ik moet 6 september rooster op halen en 7 september beginnen de lessen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Tragically schreef:
    Zuid Nederland Middelbare school start zes September -rooster ophalen en zo- officiële lesdagen beginnen pas op zeven September dit jaar(:


    "Don't look back, you're not going that way."

    Bij mij is het morgen boeken halen, dinsdag rooster en woensdag eerste echte schooldag.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.