• Morgen is de eerste schooldag voor mij. Ik ga naar mijn nieuwe school waar ik niemand ken en het een heel nieuw gebouw is. Ik zie er echt als een berg tegenop. Ik heb een steen in mijn maag en een brok in mijn keel. Ik durf stiekem eigenlijk gewoon niet. Ik wil een goede indruk maken. Maar heb geen idee hoe. Ook zou ik niet weten waar ik mijn rooster moet ophalen in de school (morgen is alleen rooster ophalen, dinsdag sportdag en woendag pas echt les).
    Ik vind het eigelijk echt heel eng en weet nu niet hoe ik een goede indruk kan maken en hoe dat gevoel weggaat. Kan iemand mij gerust stellen of tips geven ofzo. Ik zie er echt tegenop.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet voor mij. Veel geluk!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Er wordt vast wel ergens aangegeven waar je je rooster moet ophalen. Jij bent niet de enige die het niet weet hè! En verder raad ik je aan om gewoon aardig te doen tegen iedereen en jezelf te blijven. Ik deed eerst ook heel aardig tegen een meisje in de eerste omdat ze altijd heel stoer deed en dus best wel populair was, maar ze bleek helemaal niet gezellig te zijn en wilde alleen maar drinken en blowen, en dat voor een 12-jarige! Dus wees gewoon lekker jezelf en dat nerveuze gevoel gaat echt wel weg. Succes!


    It's time to be happy again.

    Omg, ik moet morgen ook naar school. Ik heb echt geeeen zin!!
    Nee voor mij is het ook nieuw, de enige tip die ik je kan geven is.

    Wees jezelf!&
    Maak je niet teveel druk! voor heel veel andere is het ook nieuw en je bent heus niet de enige!(A)


    Never give up the things that makes you smile

    Ik hoef de 30e pas, maar ik zie er ook redelijk tegenop. Het enige voordeel voor mij is dat ik weer een busabonnement heb en dat ik een paar vrienden weer zie..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wees jezelf, maar ook vooral gezellig, open en spontaan. Ookal ben je misschien niet erg sociaal, maar eerder verlegen, probeer het. Het komt echt wel goed. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Veel succes! Ik moet pas de eerste van september maar ik ga ook naar een nieuwe school waar ik echt niemand ken...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Thanks. Maar ik heb nog steeds zoiets van: Ik wil niet dat het morgen wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wees jezelf. Probeer wat met nieuwe mensen te praten die je wel aardig lijken. Want jij bent heus niet de enige die het spannend vind, geloof me. (: Als je een beetje open staat voor andere contacten heb je het zo naar je zin. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb zoiets ook (niet helemaal). PB-en?

    Maunier schreef:
    Wees jezelf, maar ook vooral gezellig, open en spontaan. Ookal ben je misschien niet erg sociaal, maar eerder verlegen, probeer het. Het komt echt wel goed. (:

    Morgen vertrek ik op vakantie, lol.

    Maar veel succes, het zal echt wel meevallen!


    Only losers can act the way you do

    Veel geluk!
    Nu al school? Pff, ik ben blij dat ik nog anderhalve week heb.


    Live life limitless.

    waarom zo vroeg... dat is gek! ^^ veel geluk!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Eén tip: wees jezelf en maak je niet te druk. Alle mensen bij wie je in de klas komt, zitten waarschijnlijk met hetzelfde probleem. Ook zij willen leuk overkomen en een goede indruk maken, dat is logisch (:

    Eigenlijk, en dat heb ik de laatste tijd echt heel erg opgemerkt, zitten mensen altijd met dezelfde soort problemen (: Je bent niet de enige en ik weet zeker dat het wel goed komt. Let maar op, over een paar weken (wellicht zelfs al dagen) zul je hier met een lach aan kunnen terugdenken, aan dat gevoel dat je nu hebt (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ga je naar de middelbare? Of gewoon naar een nieuwe school. Stel je in ieder geval open op wat inhoud: niet constant met je armen over elkaar en je hoofd gebogen. Rechtop lopen zodat je niet onzeker overkomt. En gewoon gezellig doen. Het valt vast en zeker hardstikke mee.


    it's so empty living behind these castle walls