• Ja mensen we komen er niet onder uit de zomer is bijna over en voor sommige mensen zit het er al op.
    maar mijn vraag is hebben jullie een zomervriend/vriendin gehad?
    of hebben jullie daar je vriend/vriendin ontmoet. vertel in iedergeval over je vakantie liefdes , (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nee, ik ben niet op vakantie geweest en dus geen leuke jongen of meid ontmoet. Vorig jaar beter (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nee maar wel een heel lekkere buurjongen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    nein, ik heb in de zomer op chibicon ( sorry als jullie weten wat het is xD) met een groep jongens opgetrokken en heb hiervan ook mijn vriend leren kennen:Y)


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ik ben wel op vakantie geweest, en ik ben helemaal niet verliefd geworden op iemand daar...
    En gelofo me dat is een wereldwonder want ik word elke keer als we op vakantie zijn wel op 1 of 2 verliefd x'D


    dream, dare, fly!

    Nee. In Wales zijn die lui echt raar.


    "Let them eat cake!"

    Ik heb een vakantie liefde gehad ja. Naja, het was niet echt liefde, maar ik vond hem wel heel erg leuk ;)

    Jou titel doet me denken aan: Whe summer ends. van Roel van Velzen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehm, met 2 jongens gekust, maar ik ben niet verliefd geweest :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben op vakantie geweest mét mijn vriend, alleen ik twijfel of dat mijn vriend zal blijven. 8 maanden hebben we in totaal nu, maar ik twijfel steeds omdat ik me voor mn toekomst in wil zetten en mn school eigenlijk omhoog wil halen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nee.. :'D

    Mijn vriend was dat ook al voor de zomer, dus stiekem vind ik dat ik wel een zomer vriend heb gehad :9~


    -

    Nee, ik ben nooit sociaal op vakanties. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik had mijn vakantievriendje in mei. Nu blijft hij irritante mailtjes sturen -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ik heb geen vakantieliefde gehad. Ik ga me nogal snel aan personen hechten, dus het is niet echt verstandig voor mij. Jongens die in het buitenland wonen, mogen daar van mijn part ook blijven. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee ;D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Sid schreef:
    Ehm, met 2 jongens gekust, maar ik ben niet verliefd geweest :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget