• nee egt ik meen het !
    ik vond een jongen land leuk. ;x
    maar hij is mijn bff. en gisteren hadden we afgesproken om met me aftespreken.
    dus ik had er harstikkezin in.
    een half jaar geleden heb ik een soort van verkering met hem gehad.. maar onze relatie vervaagde en ik bego om een aantal redenen waar ik liever niet over wil praten. afstand van hem te nemen.
    vrijdag toen kwam ik hem tegen in het dorp waar ik woon en spontaan kreeg ik een knuffel van hem. en ik voelde me weer helemaal verliefd..
    maar ik dus heel blij vandaag helemaal klaargemaakt zodat ik er perfect uitzag.
    maar hij was pas rond 12 uur 's middags online gekomen.. en hij vroeg hoellaat ik kwam .. dus ik zeggen dat ik opdat moment wel weg wilde gaan.. en dat hij dan over een kwartier voor zijn huis wou staan. maar toen zei hij op msn : w8 brb. dus ik wachten en na 2 uur was hij nog niet terug en heb ik boos de laptop uit gedaan ! en nu voel ik me best wel genakt.. $ en dat is niet leuk zo'n gevoel.. hij had me weer hoop gegeven vooral omdat hij met mij wou afsreken ! (cat)
    heeft iemand dit ook wel eens gehad ? of zich ook wel eens zo gevoeld ? (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Wat-Een-Kneus-!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Wat-Een-Kneus-!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dit nog niet op zo'n manier meegemaakt, wel met vriendinnen tijdens het shoppen die zeggen dat iets leuk staat maar eigenlijk zichzelf er mee zien.Ga dus ook niet meer samen shoppen..

    en qua depri voelen, ik krijg binnen kort anti depressiva doordat ik altijd depressief ben, zit in de familie >.>


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Cornflakes schreef:
    Wat-Een-Kneus-!

    inderdaad. :Y)


    Life is a beautiful struggle