Elk besef van tijd en ruimte had ik verloren. Het enige wat er nog toe deed, was de naderende stilte van de dood. Ik had niets anders te doen dan wachten, wachten tot ik ingehaald zou worden door een allesoverheersende leegte. De kogel in zijn revolver schreeuwde mijn naam, ik was de schuldige en zou dat in zijn ogen altijd blijven…
Eleonora is de vriendin van Nick, leider van een extremistische anti Tokio Hotel groep. Ze doen er alles aan om alles wat met de band te maken heeft zo goed mogelijk tegen te werken. Op het moment dat Tokio Hotel uitgenodigd wordt om te spelen op een muziekfestival in Berlijn, komt Nick met een plan om Tokio Hotel voor altijd kwijt te raken: hiervoor heeft hij Roos, Anninka, Melissa(meisjes uit de groep) en Eleonora nodig. Ze komen alle vier in aanraking met de vier leden, en als Eleonora goed met de bandleden op lijkt te kunnen schieten, doet ze er alles aan om Nicks plan tegen te werken. Maar die gaat daarom niet rustig aan de zijlijn staan toekijken…
dit is mijn nieuwe story, maar ik weet niet of ik er echt mee moet gaan beginnen. ik heb alleen de proloog, dus lees het even of zo als je zo vriendelijk wil zijn en zeg wat jij denkt, want ik heb het idee dat het niet echt een origineel idee is...
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.