• Het kan zijn dat er al een topic van is maar ik weet het niet meer dus.

    TH fans vinden het stom en zo dat er TH haters zijn, en die hebben geen leven en alles (TH haters he) dat zeggen ze dan (niet allemaal hoor).
    Maar nu komt JB er, en dan zijn de meetste TH fans daar haters van, weet je dat is eigenlijk wel grappig zene, ze vinden dat TH haters geen leven hebben en zo, maar zij doen toch het zelfde met JB.
    Miss iets anders, maar als TH haters zeggen: Oh die TH muziek is barslecht of zo. Dan worden TH fans kwaad en ze zeggen, dat is niet waar en zo (niet allemaal, want sommige trekken er zich niks van aan).
    Maar jullie zeggen toch het zelfde over JB?? Toch raar ze mogen het niet over TH zeggen maar wel over JB. En dan de gene die zeggen op het einde sorry voor de JB fans maar dat vind ik, oke dat is je eigen menning uiten, maar dat TH haters dat dan niet mogen doen is wel raar he

    Maar kom dat vind ik, het is gewoon grappig, niks tegen TH fans, de meeste daarvan zijn kei cool.
    En niet alle TH fans zijn zo he, gewoon sommige.
    En euh, dat is mijn menning he


    Live life limitless.

    Niemand er nog iets over te zeggen??


    Live life limitless.

    totally agreement :'D


    Why don't you break my heart

    Ben het er mee eens. Ik vind het een beetje raar van sommige hier op het forum dat ze zeggen van, ja, JB suckt enzo. Maar als er dan een TH hater is die ook maar één ding zegt dan is het gelijk verkeerd.


    blame the bully.

    Ben het er mee eens. Ik vind het een beetje raar van sommige hier op het forum dat ze zeggen van, ja, JB suckt enzo. Maar als er dan een TH hater is die ook maar één ding zegt dan is het gelijk verkeerd.


    Dat is mijn uitleg in een samenvattingxD


    Live life limitless.

    th for ever , en jb-fans , zoek een leven!!!!!!!!


    i'm eating gummybears

    th for ever , en jb-fans , zoek een leven!!!!!!!!


    Dat is jou menning, en euh de tekst hier boven gelezen?? Zo jah, het is helemaal jou menning niks aan te doen


    Live life limitless.

    vroeger ging ik ook altijd TH-haters uitschelden en daar tegen roepen maar nu doe ik daar gewoon vriendelijk tegen, zo lang ze niemand van de band uitschelden tenminste
    veel van mijn vrienden hebben het niet op Tokio Hotel of haten ze maar ze blijven wel mijn vrienden
    ik heb schijt aan the jonas brothers maar het enige wat ik doe is hun naam veranderen en dingen van hun scheuren maar ik laat die fans voor wat ze zijn, ik heb nog maar 2 keer iets verkeerd gezegd bij een foto van the jonas brothers en toen heeft Tom (TH en JB fan) gezegd dat ik me gedroeg als een TH-hater (wat eigenluk ni klopt want ik gedroeg me als een JB-hater) maar dat heeft me wel doen keren en ik heb zelf mijn verontschuldigingen aangeboden bij het ene meisje waar ik ook iets verkeerd had tegen gezegd over JB
    *wou ik gwn eens zeggen* en zoals je al hebt kunnen zien aan de naam 'Tom' heb ik mannelijke TH-fans als vrienden

    onzin dat ge ergens hater van moet zijn zeg ! wees toch lekker fan van wat ge leuk vind oke je mag iets niet leuk vinden maar gaat ge er dan ook niet zo kinderachtig mee bezig houden ! ik vint TH te gek en ik vin JB ook niet slecht hoor maar kij ik heb zo ook mijn smaken maar moet ik dan mijn leven vergallen aan het pesten van mensen die van iets anders houden ?? neen ik besteed mijn tijd wel aan het gewoon fan zijn en niet an het haten van somige muziek...


    A Noble was Born in Chaos

    idd, dat vind ik ook zo zwak hé: ik vind JB ook helemaal niet zo goed, maar ik haat ze ook niet, want ik zit zelf kwaad te zijn op TH-haters dus dat zou héél lame zijn!


    Beeeeeeeesje :-)

    onzin dat ge ergens hater van moet zijn zeg ! wees toch lekker fan van wat ge leuk vind oke je mag iets niet leuk vinden maar gaat ge er dan ook niet zo kinderachtig mee bezig houden ! ik vint TH te gek en ik vin JB ook niet slecht hoor maar kij ik heb zo ook mijn smaken maar moet ik dan mijn leven vergallen aan het pesten van mensen die van iets anders houden ?? neen ik besteed mijn tijd wel aan het gewoon fan zijn en niet an het haten van somige muziek...


    Voila goed gezegd en de andere twee van: RESCUExME en GUSTICOASTER ook heel goed gezegd


    Live life limitless.

    Behandel iemand anders niet zoals je zelf niet behandeld wil worden.

    Behandel iemand anders niet zoals je zelf niet behandeld wil worden.


    Kort maar krachtig zene, echt waar


    Live life limitless.

    Mee eens, maar het is ook een feit dat als je THfan bent je gelijk JB moet haten(daar lijkt het iedergeval op)
    En als ik iemand haat hou ik het meestal voor mezelf

    Trouwens ik snap niet eens waarom ze iemand gaan uitschelden omdat ze die band goed vinden.
    Beginnen ze hier te zeggen ; JB fans zoek een leven.
    Euh ? Ze luisteren gewoon naar hun muziek, net zoals jullie naar je TH muziek.
    Whatever

    Trouwens ik snap niet eens waarom ze iemand gaan uitschelden omdat ze die band goed vinden.
    Beginnen ze hier te zeggen ; JB fans zoek een leven.
    Euh ? Ze luisteren gewoon naar hun muziek, net zoals jullie naar je TH muziek.


    Dat vind ik ook, en ik vind JB wel goed, maar ik ben geen fan en ik ben ook geen fan van TH, ik vind hun teksten wel goed maar dat is het, ik ben ook geen hater


    Live life limitless.