• Hola!!
    Mijn mobiel is druk bezig dood te gaan, dus ik dacht, ik kijk alvast voor een nieuwe XD
    Dus;
    Weten jullie een stoere mobiel?
    Willen jullie daar dan alsjeblieft een link naar een foto neerzetten?
    En een link naar een beschrijving?

    Alvast muchas gracias!!
    Xx Mariëlle

    Edit: Nog wat vergeten (: Geen Sony Ericsson en niet te duur aub XD

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 21:58 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Haha nando9, daar heb ik ook last van. Dan heb i het geld en zie ik van te voren iets anders en koop ik dat direct, dag mobiel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    Ik krijg hem voor m'n verjaardag, en met een abonnement is het - bij mij - het eerste jaar 15 euro per maand, en het tweede jaar 27 euro ofzo. en dan heb ik 90 sms-jes of belminuten ofzo en onbeperkt internet :')

    OH D: Waarom hebben ze dat in Nederland en niet in België ;o maar weet jij toevallig hoeveel een BB kost? :')

    Desperation schreef:
    (...)
    OH D: Waarom hebben ze dat in Nederland en niet in België ;o maar weet jij toevallig hoeveel een BB kost? :')


    Volgens mij was het als los toestel iets in de 200/300 euro? ik weet het niet meer precies :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik zou een samsung kiezen;)


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Eens met stars, maar ik zou alsnog geen touch nemen. Serieus, hoe leuk het ook lijkt: Na 3 maanden ben je er echt schijtziek van


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    oh weetje! Ik vind Japanse mobiels zo leuk! Die hebben altijd zo'n mooi hoesje en leuke ringtones. Maar, die zijn helaas niet makkelijk te krijgen en ze zijn japans ingesteld. Daar heb je dus niks aan. Ik vind zelf een ladyphone altijd wel mooi, en die hoeven niet duur te zijn.


    "Let them eat cake!"

    samsung corby


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb de Samsung Corby.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hoe duur is die corby? ik wil namelijk ook n nieuwe mobiel


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ik heb de samsung corby Qwerty


    Everything is worse without music.

    Ik ben ook een LG KS360 En heb hem ook al een jaar.. nergens last van.(alleen met het laden van mijn muziekdinges maar dat komt omdat ik er te veel op heb staan) Het is een fijn ding. Je kan er snel mee sms'en en hij is niet zo lomp groot doordat die qwerty toetsen boord uitschuifbaar is (:


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Blackberry Bold 9000.
    Ik heb hem.


    I'd rather go naked than wear fur.