• Pukkelpop heeft dit jaar nu al 2 doden. 1 crewlid die een hartaanval of zoiets kreeg en nu dit:

    Charles Haddon, de zanger van de Britse band 'Ou Est Le Swimming Pool', heeft vandaag na zijn doortocht op Pukkelpop beslist om uit het leven te stappen.

    De familie van de overleden artiest is intussen op de hoogte gebracht, zo maakten organisator Chokri Mahassine en de Hasseltse procureur des Konings Marc Rubens vanavond bekend. De organisatie vraagt de nodige discretie in deze zaak.

    De electropop band uit Londen stond vannamiddag op het programma in de Dance Hall. De zanger zou van een mast gesprongen zijn op de artiestenparking. De wanhoopsdaad zou ook het gevolg zijn van een eerder incident tijdens het festival, maar dat kon niet bevestigd worden. (belga/ep)


    Bron: HLN

    Ik vind het wel erg eigenlijk.
    Maar waarschijnlijk hebben de festivalgangers er niet veel last van?
    Misschien dat er eens een minuutje stilte wordt georganiseerd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LALALALALA schreef:
    Ik ken hem niet, maar alsnog r.i.p.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    -gaat in de krant kijken-
    Charles Haddon, frontman van "Ou est le swimmingpool. Gevonden op artiestenparking, uit en lichtmast gesprongen. Haddon was tjidens het optreden in het publiek gesprongen en had daarbij een vrouw verwond. Het is niet duidelijk of zijn zelfmoord daar iets mee te maken heeft.
    Donderdagavond was er al een crewlid van de band Black Rebel Motorcycle Club onwel geworden en overleden. Het was de vader van de bassist.
    Pkp ging vrijdag gewoon door, officieel werd het publiek niet verwittigd. Wel ging het nieuws snel rond via Twitter. Fake Blood deelde via Twitter mee dat ze niet zouden optreden.
    Nah, that's it


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik had het deze morgen op het nieuws gezien. Echt erg.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik had gehoord dat hij dat deed uit stress, omdat door z'n act een meisje gewond was. Ik zeg dat het erg is(want dat vind ik ook), maar ALS hij daarom zelfmoord zou hebben gepleegd dan zou ik dat wel raar vind


    Today will be Girl's Day party with you~

    Toen ik dat gisteren hoorde schrok ik wel, wat erg voor zijn familie en vrienden. R.I.P


    -

    Ken hem ook niet, maar het doet je wel eventjes slikken... RIP


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Echt erg zeg!! (huil)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    KirstenSnaps schreef:
    wow best schokkend. Wat erg voor die man en zijn naasten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KirstenSnaps schreef:
    wow best schokkend. Wat erg voor die man en zijn naasten.

    inderdaad!


    Everything is worse without music.

    'k vind het echt erg, ook van degene die donderdag gestorven is, zoiets gebeurt er liever niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jeetje, heftig. ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    iloveBRITT schreef:
    Oke. Dit vind ik wel erg eigenlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Wow:| Dat is echt erg :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wilde ze eerst gaan zien maar we hadden het uiteindelijk niet gedaan, en ik las het vanmiddag in de trein op internet (kom net van Pukkelpop) en ik zat echt met de andere waar ik mee was van 'oh my god :o'


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja ik had dat gelezen in zo'n Lowlands krantje dingest ;o Vet erg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.