• Ja, dat vraag ik me nu eens af. Ik ben bezig aan een verhaal als je het wil lezen, mijn profiel is the place to be. Maar, bijna niemand leest het. Ik heb één ding kunnen bedenken. En dat is dat het Engelstalig is. Maar is dat echt een reden om geen verhaal te lezen? -niet aanvallend bedoeld-
    Tell me :X
    Edit; Het is een verhaal over onbekende personen, ftr

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 23:15 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    En dat is dat het Engelstalig is. Maar is dat echt een reden om geen verhaal te lezen? -niet aanvallend bedoeld-

    Jha? Sorry Janne, maar bij mij is dat wel degelijk de redenen. Want, ik vind jouw schrijfstijl goed, en het gaat over iets dat mij wel intressant lijkt. Máár het is engels. Ik ben nog steeds een trotse vlaming hoor :9~ -ook niet aanvallend bedoeld-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Jha? Sorry Janne, maar bij mij is dat wel degelijk de redenen. Want, ik vind jouw schrijfstijl goed, en het gaat over iets dat mij wel intressant lijkt. Máár het is engels. Ik ben nog steeds een trotse vlaming hoor :9~ -ook niet aanvallend bedoeld-

    I know, Joyce :] En ik neem het niemand kwalijk x] Maar ik vind het spijtig. Wie weet, als ik een site vind waar ik het in het Engels op kan zetten, en een die ik compleet snap, dan kan het zijn dat ik de Nederlandse versie hier zet. Al is het wel moeilijk. Ik wil de Miranda-rights niet vertalen (You have the right to remain silent, blablabla). Maar anders klopt het niet, savvy? :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    I know, Joyce :] En ik neem het niemand kwalijk x] Maar ik vind het spijtig. Wie weet, als ik een site vind waar ik het in het Engels op kan zetten, en een die ik compleet snap, dan kan het zijn dat ik de Nederlandse versie hier zet. Al is het wel moeilijk. Ik wil de Miranda-rights niet vertalen (You have the right to remain silent, blablabla). Maar anders klopt het niet, savvy? :X

    Tja...Maar ik weet zeker dat niet iedereen dat lastig vind, dat engels. Het probleem is gewoon dat je er tegenwoordig niets meer aan hebt om reclame te maken via het forum, want dat haalt toch niets meer uit, of bij mij dan toch niet. Mijn verhaal wordt ook amper gelezen, en het is niet in het engels.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Tja...Maar ik weet zeker dat niet iedereen dat lastig vind, dat engels. Het probleem is gewoon dat je er tegenwoordig niets meer aan hebt om reclame te maken via het forum, want dat haalt toch niets meer uit, of bij mij dan toch niet. Mijn verhaal wordt ook amper gelezen, en het is niet in het engels.

    ik weet het. Maar ja :] Niks aan te doen he ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Engelstalig is mooi, maar ik denk dat de mensen hier liever Nederlandstalige stories lezen. Toch een hoop.
    En ook dat het niet over iemand bekend gaat -eerlijk? Ik lees liever stories over onbekende mensen hoor.
    Ik zou hem graag willen lezen en zo, maar mijn Engels is echt nog te slecht voor een heel verhaal te lezen (:

    Ik heb ook een Engelstalig verhaal, maar die heb ik op een ander account naar het Nederlands vertaald [:


    Lions make you brave

    Desperation schreef:
    Engelstalig is mooi, maar ik denk dat de mensen hier liever Nederlandstalige stories lezen. Toch een hoop.
    En ook dat het niet over iemand bekend gaat -eerlijk? Ik lees liever stories over onbekende mensen hoor.
    Ik zou hem graag willen lezen en zo, maar mijn Engels is echt nog te slecht voor een heel verhaal te lezen (:

    Ik weet het x] Het was gewaagd om het op Q te zetten en te hopen dat ik veel lezers zou hebben x] Maar je kan nooit weten he x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lions schreef:
    Ik heb ook een Engelstalig verhaal, maar die heb ik op een ander account naar het Nederlands vertaald [:

    Slim ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik denk dat het wel aan het engels ligt, want sommige mensen zijn gwn slecht in engels, en ook de onbekende personen kan het aan liggen, ik denk dat het sommige mensen dan minder interesseert of zo?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niemand leest mijn story en ik werk eraan als de
    pest. Mij hoor je niet klagen, haha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omdat de meeste Quizletters alleen fanfics lezen en dan ook nog van hun favoriete persoontje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    amorevampiro schreef:
    Niemand leest mijn story en ik werk eraan als de
    pest. Mij hoor je niet klagen, haha

    Mijn storie leest zo'n 7 mensen, maar het is mijn eigen schuld, ik heb er een half jaar niet meer mee verder gegaan^^
    Nja, uiteindelijk schrijf je voor jezelf, niet voor anderen. Ik heb hier op de pc nog zo'n 5 andere verhalen staan die ik niet van plan ben meteen online te zetten, mss zelfs helemaal niet.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Mijn storie leest zo'n 7 mensen, maar het is mijn eigen schuld, ik heb er een half jaar niet meer mee verder gegaan^^
    Nja, uiteindelijk schrijf je voor jezelf, niet voor anderen. Ik heb hier op de pc nog zo'n 5 andere verhalen staan die ik niet van plan ben meteen online te zetten, mss zelfs helemaal niet.

    Ik heb er 6, haha x] En ik klaag ook niet, ik vraag het me alleen af en ik vind het een ieniemienie beetje erg :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Ik heb er 6, haha x] En ik klaag ook niet, ik vraag het me alleen af en ik vind het een ieniemienie beetje erg :X

    Jha, ik ook. Zeker omdat het 10 delen terug nog 80 x is gelezen. Maar ja, wij klagen niet :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Jha, ik ook. Zeker omdat het 10 delen terug nog 80 x is gelezen. Maar ja, wij klagen niet :9~

    Dôh niet! Wij gaan naar school in Geel, dus wij zijn gek, dus wij klagen niet (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California