• Adopteren?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IKKE!

    IK!

    OEH! KIES MIJ!

    *zwaait wanhopig met hand in de lucht*

    o.O hey en ik dn , ik bn wel je tweelingzus hoor,!! we gingen toch aan iedereen vragen of ze 15jaar geleden spermagedoneerd hebben voor ons.x333


    *He's the one.

    (doeg) Je zit te spammen lieford, echt ik vervloek de wereld als jij straks eerder dan mij een waarschwuwing krijgt!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hahahaha dat zal wel niet gebeuren strxs krijgen we allemaal tegelijk een waarschuwing.x33


    *He's the one.

    o.O hey en ik dn , ik bn wel je tweelingzus hoor,!! we gingen toch aan iedereen vragen of ze 15jaar geleden spermagedoneerd hebben voor ons.x333

    Ja oke, maar jij mijn twinsis die kan me niet adopteren!!!!!!(Kan wel maar in mijn wereldje niet.)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (doeg) Je zit te spammen lieford, echt ik vervloek de wereld als jij straks eerder dan mij een waarschwuwing krijgt!!!
    Bedoel je mij? :'o

    Hahahaha dat zal wel niet gebeuren strxs krijgen we allemaal tegelijk een waarschuwing.x33

    dat wil ik ook niet k wilt er alleen eentje of meteen 10!:@


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Bedoel je mij? :'o

    Jaaaaaaaaaaaa


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja oke, maar jij mijn twinsis die kan me niet adopteren!!!!!!(Kan wel maar in mijn wereldje niet.)


    Ow nauw ja,!! xD

    maar moet ik dt ook zggen aan Tom of hij 15jaar geleden sperma gedoneerd heeft voor jouw en mij tot leven te wekken???


    *He's the one.

    (...)
    Jaaaaaaaaaaaa
    O.

    (...)
    dat wil ik ook niet k wilt er alleen eentje of meteen 10!:@


    o.O


    *He's the one.

    Adopteren Ö Dan voel ik my zo oud,, ^^

    Oléé,, x']]


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.