• Drop hier je enge griezel verhalen of je eigen geeste verhalen die je hebt meegemaakt :''3



    verhaal heb ik eens gehoort:

    meisje woonde pas in een studenten huis met eeen nogal oversexte kamergenoot.
    toen ze eens savond thuiskwam deed ze het licht aan en zag dat der kamer genoot nogal druk 'bezig was'.
    haar kamergenoot zij dat ze het licht uit moest doen en dat deed ze.
    toen ze weer eens laat thuiskwam.
    hoorde ze gekreunen en lied ze het licht uit en ging slapen
    toen ze de volgende dag wakker werd..
    schrok ze zich een hartaanval haar kamergenoot lach bebloed op bed en er was met bloed groot op de muur geschreven:

    Goed dat je het licht uitliet
    Want als je dat niet had gedaan
    was je er misschien niet meer geweest


    ze hebbe de mordenaar nooit gepakt.



    dus als je eens gaat logeren kun je beter als je van de wc komt savonds het licht uitlaten
    :9~


    Alvast

    Goodnight. :9~

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 21:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2010 - 21:17 ]


    =

    Ik ging een keer geesten oproepen en toen zeiden we 'als u dr bent laat dan de poster van de muur vallen', en toen viel die van de muur.

    Maar ik geloof alsnog niet in geesten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    owkeej xd


    =

    Die verhalen vind ik duf.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahaha ;D dat verhaal is zó oud.

    x]


    =

    Ja god, hier nog een:

    'Er waren eens 2 studentes die samen op een kamer sliepen. Eentje wilde nog even wat drinken, maar de ander was moe en wilde naar bed. Ze vroeg of haar kamergenootje het licht wilde uitlaten als ze terugkwam en even haar boek naar de bieb wilde brengen omdat ze te laat was. Het meisje vond dit goed en ging nog even naar een kroeg. Toen ze terugging naar haar kamer herinnerde ze zich dat ze het boek was vergeten. Ze pakte het boek maar liet wel het licht uit, omdat dat andere meisje dat gevraagd had. Ze ging dus naar de bibliotheek, bracht het boek weg, en ging naar bed zonder het licht aan te doen. De volgende ochtend wordt ze wakker in een nachtmerrie.
    Haar kamergenootje ligt op bed, helemaal in stukken gesneden en op de muur staat met bloed:
    'Maar goed dat je het licht hebt uitgelaten!'

    en zo zijn er nog véél meer. en allemaal niet waar. x']


    It's time to be happy again.

    Deze verhalen zijn echt creepy o.o

    weetje wat pas eng is in ons vorige huis[we zijn verhuist]
    was er een vrouw vermoord en toen we daar woonde gebeurde er ook echt rare dingen o.0
    eenkeer zag ik snachts een vrouw in de deuropening van mijn kamer ik begon dus keihard the gillen en toen kwam mijn broer zo eraan en hij zag niks o.o
    zo creepie :/

    ben zo blij da ik ergens anders woon


    =