• kee mensen.. nicol is misschien verliefd.. O_o.. << of anders vind ik iemand HEEEEEEEL Leuk.
    maar in ieder geval ;;
    hy is de zoon van myn moeders beste vriendin en hijs 16. gisteravond hadden wij verjaardag van zijn moeder en wij zaten dus de hele tijd met elkaar te klieren << in de zij prikken,beetje zeuren << en daarvoor had hij mij in huis hele tijd zitten knuffelen als hij de kamer in kwam waar ik zat. dan sprong ie naast me op de bank en dan ;; ''NICOOLLL!!'' en dan werd ik dood geknuffeld....

    en nu weetkdus nei seker wat ik voel.. maar ik wil dus echt niet op hem verliefd zijn.....


    We can only learn to love by loving.

    wrrm wil je niet verlieft op zijn dan Herman ?


    Vampire Heart.

    Met dit probleem kan ik misschien helpen (Ojee,wat haal ik nu op me hals)

    wrrm wil je niet verlieft op zijn dan Herman ?


    omda ;;
    1. ik hem haat O_o << soort van..
    2. Hy 16 is
    3. HY DE SOON IS VAN MYN MA'S BESTE VRIEND DAN KRYGK HELE TIJD TE HOREN VAN ;; OEHH NICOL EN TIIMM,, en al die shit xl vn iedereen daar xl

    ik was toen eerst ff met zijn broertje aant klieren en toen zei iedereen meteen al ''TORTELDUIFJES KAPPEE!!'' xl


    We can only learn to love by loving.

    Liefde kan je niet tegen houden. Geloof me. Ik werd verliefd op iemand die ik alleen nog maar gezien had op de webcam. Ik dacht echt heel vaak, hoe kan ik nou verliefd worden niet die ik nog nooit in real heb gezien en wie zn stem ik nog nooit gehoord heb. Nou mooi wel dat ik hartstikke verliefd was op die knul en hij was ook 16 en ik ben 13 -.- Maar wat je dus wil zeggen, als je bepaalde gevoelens krijgt van hem als hij bij je is ofzo, dan denk ik toch dat je verliefd op hem bent....

    Op dit moment ben ik behoorlijk negatief over de liefde,ivb ex-vriendje waar ik het over had, maar liefde kan ook iets heel moois zijn. Ookal zie ik dat nu ff niet ;]

    Hoop dat je hier iets aan hebt

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    herman x3
    als je mama gaat zeiken moetje dat gwn negeren :W
    ja ik zeg : fackyou maar ik dedn kdat je dat beter niet kan doen x'D
    en de leeftijd maakt tog niks uit (A) als jij hem en hij jou leuk vind dan.


    don't Worry...Be gay.

    Oew,:| Levensgevaarlijk iemand van 16.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.