• Ik heb een paar maanden geleden een topic gestart over het feit dat mijn vader longkanker had, en dat ik het heel moeilijk kon accepteren. Maar je leest het inderdaad goed, hij had longkanker. Sinds een paar weken is hij er van genezen.
    Iedereen is natuurlijk heel erg blij, behalve mijn vader. Mijn vader is toen die de diagnose te horen heeft gekregen in een zware depressie geraakt. Daarvoor zit hij nu opgenomen, maar het is gewoon heel moeilijk om je vader daar zo te zien zitten.

    Ik wil dit gewoon graag delen, omdat mensen dan misschien beter begrijpen waarom ik niet zo veel tijd besteed aan het verder schrijven van mijn stories.
    Ik wil dat als ik wat schrijf, het ook daadwerkelijk goed is. En ik heb daar nu nog niet de concentratie voor


    Dit is geen aanleiding om je abo weg te gooien, ik zal er namelijk zo snel mogelijk weer wat aan werken
    (A)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 20:55 ]

    Wow, dat is heftig. In ieder geval veel sterkte aan jou en je familie.

    Zoals hier boven al gezegd wordt is het idd heftig, dus ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. (flower)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Woow heel veel sterkte! Ik zou het denk ik niet aankunnen, dus ik heb echt heel veel respect voor jou & je familie! (flower)

    Nirvana schreef:
    Wow, dat is heftig. In ieder geval veel sterkte aan jou en je familie.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Susurrous schreef:
    (...)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nirvana schreef:
    Wow, dat is heftig. In ieder geval veel sterkte aan jou en je familie.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.