• Haay,

    Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar een nieuwe foto voor mijn msn icoon te maken, maar het wil maar niet lukken. Het is steeds iets: Mijn haar zit stom of mijn lach is verkeerd of mijn ogen lachen niet mee of ik lijk bleker dan dat ik al ben. Naja, op de foto lijk je bijna altijd bleker, door het licht.

    Wie heeft hier ook lastg van? En wat kan je er tegen doen. Ik kan zowel met foto camera als met webcam het licht niet aanpassen. En ik ben ook liever niet bewerkt. Puur natuur.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hetzelfde probleem.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb er geen last van (:


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maar, meestal moet je gewoon spontaan foto's maken. Niet met de gedachte 'ik ga een nu een foto maken, en die doe ik als profielfoto op hyves'. Of iig zo'n soort gedachte.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ooo, iew, iew, iew, jij ook al? Iew, dat heb ik ook altijd. (krul)


    .

    Als je lelijke foto's bewerkt zijn ze niet lelijk meer.(krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik sta altijd stom op foto's x]

    foto's die zijn genomen waneer je het niet doorhebt zijn mooi (:

    Ik zeg altijd dat ik een foto ga maken maar het komt er nooit van.


    Keep on smiling

    Ik maak eigenlijk geen foto's van mezelf meer.
    Onverwachtse of die andere maken vind ik sowieso altijd spontaner en leuker/mooier : )

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 18:24 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    gewoon lol maken met vrienden en dan gewoon debiele foto's gaan maken. helpt een hele hoop.


    Love sheds light one the darkest of times

    Faint schreef:
    Ik maak eigenlijk geen foto's van mezelf meer.
    Onverwachtse of die andere maken vind ik sowieso altijd spontaner en leuker/mooier : )


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    misschien moet je ook wat minder streng zijn voor jezelf ;) je zult zien dat veel mensen jouw nieuwe foto leuk zullen vinden, ook al ben je zelf dan wat ontevreden over de manier waarop je lacht.

    Faint schreef:
    Ik maak eigenlijk geen foto's van mezelf meer.
    Onverwachtse of die andere maken vind ik sowieso altijd spontaner en leuker/mooier : )


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Temerarious schreef:
    Maar, meestal moet je gewoon spontaan foto's maken. Niet met de gedachte 'ik ga een nu een foto maken, en die doe ik als profielfoto op hyves'. Of iig zo'n soort gedachte.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    invincible schreef:
    misschien moet je ook wat minder streng zijn voor jezelf ;) je zult zien dat veel mensen jouw nieuwe foto leuk zullen vinden, ook al ben je zelf dan wat ontevreden over de manier waarop je lacht.


    Haha, dankjewel. :P Ik ben ook heel onzeker over mezelf enzo...

    En gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.