• Die nog niet eens 2 minuten op hun account zijn geweest. Like, waarom maak je er dan in godsnaam 1 aan en dan nemen ze ook nog leuke usernames in die anderen willen gebruiken. :Y)


    All was well.

    Echt hé, niet lief.
    But, like ik vind dat er een regeling moet komen ofzo, dat ze minsten één dag actief moeten zijn geweest.


    The soul needs autumn.

    Ze maken er waarschijnlijk een aan om te kijken hoe het is hier op Quizlet. En dan is het ook leuk om een mooie username te nemen. Ik denk dat ze het hier nog niet zo leuk vinden, maar dat komt omdat ze nog niet veel van Quizlet hebben gezien.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Om andere mensen te irriteren? ;p


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ja ik vind dat ook zo stom. ><


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ze maken er waarschijnlijk een aan om te kijken hoe het is hier op Quizlet. En dan is het ook leuk om een mooie username te nemen. Ik denk dat ze het hier nog niet zo leuk vinden, maar dat komt omdat ze nog niet veel van Quizlet hebben gezien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ze maken er waarschijnlijk een aan om te kijken hoe het is hier op Quizlet. En dan is het ook leuk om een mooie username te nemen. Ik denk dat ze het hier nog niet zo leuk vinden, maar dat komt omdat ze nog niet veel van Quizlet hebben gezien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Scum schreef:
    Om andere mensen te irriteren? ;p

    Juist x3


    Pop ate my heart.