• Ik hoor net van een vriendin die van een vriendin heeft gehoord. En die vriendin had het duw van VIVA gehoord. Maar die zegt dat Tokio Hotel in November in Nederland komen. Is dat waar? Of hebben jullie daar niks over gehoord. Het is allemaal nog niet officieel ieder geval.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ik ben van België mààr als dat werkelijk zo was, had je er al lang meer van gehoord én geweten. Zoiets is maaaaandenland op voorhand bekend.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Okee, Haha. Ja ik hoorde het ook van een vriendin maar. Maar hoop zo dat eht waar is. Maar kan het niet zijn dat het van volgend jaar ofzo is? Of is dat te vroeg om dat al te weten?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Momenteel heb ik er nog niks van vernomen, dus de tijd zal het uitwijzen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nou..meestal is de ticket dan allang aan de gang..dus ik denk..gerucht..want meestal doen ze rond 6 maanden van te voren (nog wel meer maanden van te voren)

    xLovveexTHx schreef:
    Nou..meestal is de ticket dan allang aan de gang..dus ik denk..gerucht..want meestal doen ze rond 6 maanden van te voren (nog wel meer maanden van te voren)

    Dat is lang niet altijd zo. In de meeste gevallen wel, maar er zijn uitzonderingen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Dat is lang niet altijd zo. In de meeste gevallen wel, maar er zijn uitzonderingen. :'3


    Met tokio hotel in nederland nog nooit gebeurd! en andere concerten die ik meemaak ook niet

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Met tokio hotel in nederland nog nooit gebeurd! en andere concerten die ik meemaak ook niet

    Ik doelde ook niet per definitie op Tokio Hotel. 8D Maar er zijn uitzonderingen, zoals ik al eerder zei. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik denk het niet, hoor.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    In november gaan ze naar South-America


    Je mpp moeder swaa

    ShadowSorrow schreef:
    Momenteel heb ik er nog niks van vernomen, dus de tijd zal het uitwijzen. 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Universal NL heeft nog niets gehoord van een optreden/promotour
    En als iemand het het eerste weet zijn zij het.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 23:03 ]

    Don't guess so.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Geloof er maar niet te hard in. En inderdaad wat Cherished zegt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gelukkig hebben jullie je eigen Tokio Hotel glazen bol persoon hier op Quizlet he.

    Eigenlijk is mijn informatie totaaaal overbodig hier :')

    Cherished schreef:
    Gelukkig hebben jullie je eigen Tokio Hotel glazen bol persoon hier op Quizlet he.

    Eigenlijk is mijn informatie totaaaal overbodig hier :')

    Gelukkig wel, ja. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.