• Yeah :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reageer even in mijn topic (krul)


    -

    Jaaa ook goed :D


    Life is hard and then we die

    Ze ligt op de bank met haar nieuwe vriend. En ze zeggen de hele tijd dingen die ik kennelijk niet mag horen? Eerst gaan ze op een blaadje communiceren, en denken ze dat ik het niet doorheb. Komen ze met een lulsmoes van: 'ja even wat uitrekenen.'
    Dus ik zat al: :8:8:8
    En nu zitten ze de hele tijd te fluisteren, en denken ze dat ik dat niet doorheb, omdat ik mijn oortjes in de laptop gestoken heb :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met mij is het goeeeeeed, alleen erg schor x'D


    -

    Genius schreef:
    Reageer even in mijn topic (krul)


    Van die iPod? Heb ik gedaan. :Y)


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Reassurance schreef:
    Ze ligt op de bank met haar nieuwe vriend. En ze zeggen de hele tijd dingen die ik kennelijk niet mag horen? Eerst gaan ze op een blaadje communiceren, en denken ze dat ik het niet doorheb. Komen ze met een lulsmoes van: 'ja even wat uitrekenen.'
    Dus ik zat al: :8:8:8
    En nu zitten ze de hele tijd te fluisteren, en denken ze dat ik dat niet doorheb, omdat ik mijn oortjes in de laptop gestoken heb :')

    Hahaha wat een heerlijke puber x'D
    Mijn moeder was eerst ook zo, gelukkig nu niet meer :'D


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeh, oeh, wat ben ik dan?

    Jij mag de minister van justitie zijn oke? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    Ze ligt op de bank met haar nieuwe vriend. En ze zeggen de hele tijd dingen die ik kennelijk niet mag horen? Eerst gaan ze op een blaadje communiceren, en denken ze dat ik het niet doorheb. Komen ze met een lulsmoes van: 'ja even wat uitrekenen.'
    Dus ik zat al: :8:8:8
    En nu zitten ze de hele tijd te fluisteren, en denken ze dat ik dat niet doorheb, omdat ik mijn oortjes in de laptop gestoken heb :')


    Waarom zitten ze dan zo geheimzinnig te doen, oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Van die iPod? Heb ik gedaan. :Y)

    Ik zag het en ik dank u :9~


    -

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Jij mag de minister van justitie zijn oke? (krul)
    Oeeeeh, de rechter :D


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zag het en ik dank u :9~


    Dat is graag gedaan. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeeeeh, de rechter :D

    Oke dat mag ook.
    Zolang ik de crimineel maar ben, want de krulmoderator zei dat ik waarschijnlijk nog meer op mn strafblad heb o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Waarom zitten ze dan zo geheimzinnig te doen, oO

    Geen idee.
    Ik zei net zo: 'Zeg denken jullie dat nou echt dat ik niet doorheb dat ik het niet mag horen? Die briefjestechniek ken ik toch echt al eeuwen hoor, daar ben ik bekend mee.'
    :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeeeeh, de rechter :D

    en wie mag ik zijn?
    ik heb 1 waarschuwing, ben ik dan ook crimineel x'd
    ahahha x'D

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Oke dat mag ook.
    Zolang ik de crimineel maar ben, want de krulmoderator zei dat ik waarschijnlijk nog meer op mn strafblad heb o_x


    Hoezo? Heb je dan nog meer gedaan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker