• Ja een tijdje geleden was ik bij het graf van mijn moeder. En soms zit ik wel eens bovenop haar steen en dan ga ik met haar praten, en laatst was er een man die me onrespectloos noemde omdat ik op haar steen zat. En toen zei ik zo dat het mijn moeder was, en toen liep ie weg. Maar is dat nou respectloos?

    x.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:22 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Normaal ga je niet op een steen staan/zitten nee. Maarja, als het je eigen moeder is, mag je dat wel zelf bepalen, neem ik aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Respectloos is dat je geen respect hebt, omdat er al 'loos' achter staat. Maar onrespectloos is dat je juist wel respect hebt, haha. Dus het is een fout van de man. Maargoed, ik vind het niet respectloos.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reassurance schreef:
    Normaal ga je niet op een steen staan/zitten nee. Maarja, als het je eigen moeder is, mag je dat wel zelf bepalen, neem ik aan.

    Dat vind ik ook, en mijn moeder zou het vast niet erg vinden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Respectloos is dat je geen respect hebt, omdat er al 'loos' achter staat. Maar onrespectloos is dat je juist wel respect hebt, haha. Dus het is een fout van de man. Maargoed, ik vind het niet respectloos.

    Ghehe, dat had ik ook niet gezien maarja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou ik zou het zien als een soort van 'opschoot zitten van'. Niks verkeerds aan en als jij je daar prettig bij voelt al helemaal niet (:


    -

    Het is je familie, je mag het wel zelf bepalen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Respectloos is dat je geen respect hebt, omdat er al 'loos' achter staat. Maar onrespectloos is dat je juist wel respect hebt, haha. Dus het is een fout van de man. Maar goed, ik vind het niet respectloos.

    Daar zat ik ook al aan te denken. 8D En daarnaast moet je zelf bepalen hoe jij rouwt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik vind het respectloos dat hij zich op zo'n botte manier met jou zaken bemoeit. Als jou vader, jou familie dat graf betaald heeft, als het jou moeder is, dan moet je toch wel zelf weten wat je doet. Je houdt van je moeder en je zou nooit iets doen wat erover gaat/te ver gaat. Al doe je de fucking handstand op der steen, als jij daar gelukkig van word...

    Ik kan me voorstellen dat die man misschien dacht dat je gewoon een 'hang jongere' was die zomaar op iemands graf ging zitten, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar toch vind ik dat mensen niet altijd overal hun neus in andermans zaken moeten steken. Het gaat ze niets aan.

    Ik vind het niet respectloos, want je deed niets verkeerds. En wie zijn wij om te zeggen wat wel en niet respectloos is wat jij doet bij het graf van je familie leden? Gaat ons sowieso niets aan om daar een oordeel over te hebben.(nerd)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:25 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    Ik vind het respectloos dat hij zich op zo'n botte manier met jou zaken bemoeit. Als jou vader, jou familie dat graf betaald heeft, als het jou moeder is, dan moet je toch wel zelf weten wat je doet. Je houdt van je moeder en je zou nooit iets doen wat erover gaat/te ver gaat. Al doe je de fucking handstand op der steen, als jij daar gelukkig van word...

    Ik kan me voorstellen dat die man misschien dacht dat je gewoon een 'hang jongere' was die zomaar op iemands graf ging zitten, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar toch vind ik dat mensen niet altijd overal hun neus in andermans zaken moeten steken. Het gaat ze niets aan.

    Ik vind het niet respectloos, want je deed niets verkeerds. En wie zijn wij om te zeggen wat wel en niet respectloos is wat jij doet bij het graf van je familie leden? Gaat ons sowieso niets aan om daar een oordeel over te hebben.(nerd)

    Wat een goed idee kirsten, een handstand ik ga het eens proberen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2010 - 18:07 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat een botte man. Het is het graf van je moeder, niet van een volslage vreemde. Ik vind die man respectloos dat hij jou daarop aanspreekt. Zelf vind ik het niet respectloos, je deed niets verkeerd ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hush schreef:
    (...)
    WAt een goed idee kirsten, een handstand ik ga het eens proberen.
    Ja goed he! Vergeet niet te glimlachen tijdens. Ik zou graag met je mee doen, maar 'handstand op een urn' is denk ik out of the question. Zal mijn moeder vooral leuk vinden :'D.

    Maar serieus trek je niets van die man aan..


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ja goed he! Vergeet niet te glimlachen tijdens. Ik zou graag met je mee doen, maar 'handstand op een urn' is denk ik out of the question. Zal mijn moeder vooral leuk vinden :'D.

    Maar serieus trek je niets van die man aan..

    Hm tja, dat is mischien raar ja, koprol?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nerveus schreef:
    Wat een botte man. Het is het graf van je moeder, niet van een volslage vreemde. Ik vind die man respectloos dat hij jou daarop aanspreekt. Zelf vind ik het niet respectloos, je deed niets verkeerd ;)


    Pop ate my heart.

    Ik vind het juist wel lief. Alsof je nog een beetje op haar schoot zit. (:
    > Even titel gewijzigd naar Respectloos (':

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:48 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Ik vind het juist wel lief. Alsof je nog een beetje op haar schoot zit. (:
    > Even titel gewijzigd naar Respectloos (':

    Ja idd, dat vind ik ook.


    I'd rather go naked than wear fur.