• Haha, ik ben vandaag naar Shrek 3D geweest.
    Samen met mijn zusje en papa.
    Ik vond het echt een super leuke film ookal kreeg ik wel koppijn van die brilletjes.

    Iemand ook al geweest & wat vond je ervan?

    Ik weet niet of ik er wel heen wil. Stiekem wel, omdat ik de andere delen ook leuk vond. Maar er zijn nog genoeg andere bioscoopfilms die ik nog wil zien, en om nou iedere dag naar de bioscoop te gaan, haha. Maargoed, als hij 'oud' wordt komt hij vast wel op de tv een keer.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hmmm. Ik vond de gewone film al niet bijzonder, dus ik denk niet dat ik naar de 3D versie ga.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben geweest, alle voorgaanden vond ik een stuk beter en leuker.


    Get back motherfuckerz'

    Ik en Yoni (Cayenne) gaan morgen naar Shrek 4 zien. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga er dinsdag heen, maar niet in 3D, dat is en duurder en die brilletjes zijn irrirant. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vond het ook een hele leuke film die bril zakte alleen de heletijd van mijn neus af....


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Haha, die wil ik nog zien. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Die brillen bezorgden mij ook koppijn. Maar ik vond hem best tegenvallen, eigenlijk.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik ook in 3D. Het was opzich wel leuk, maar wel de minst leuke film van Shrek.


    your eyes are like stars in the night.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik weet niet of ik er wel heen wil. Stiekem wel, omdat ik de andere delen ook leuk vond. Maar er zijn nog genoeg andere bioscoopfilms die ik nog wil zien, en om nou iedere dag naar de bioscoop te gaan, haha. Maargoed, als hij 'oud' wordt komt hij vast wel op de tv een keer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vond 't een leuke film, en ik hou de bril als aandenken, lol.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik vond hem leuk, heb hem in 3d gezien ;3


    SLOAN.

    Hij was zoooo gaaf _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik weet niet of ik er wel heen wil. Stiekem wel, omdat ik de andere delen ook leuk vond. Maar er zijn nog genoeg andere bioscoopfilms die ik nog wil zien, en om nou iedere dag naar de bioscoop te gaan, haha. Maargoed, als hij 'oud' wordt komt hij vast wel op de tv een keer.


    Same. :3

    Jaaa ik ben geweest met vriendinnen terwijl ik alleen deel 2 nog maar heb gezien... 3D vind ik wel speciaal!